مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

اعمال تحریم های جدید علیه 90 سازمان روسی و بلاروسی توسط ژاپن

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو، ایسنا به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک نوشت: بر اساس سند منتشر شده از سوی وزارت دارایی ژاپن، وزارت امور خارجه این کشور ممنوعیت صادرات 65 سازمان روسی و 25 سازمان بلاروسی را در نظر گرفته است.

علاوه بر این، ژاپن محدودیت هایی را برای خدمات حسابرسی و مشاوره مدیریت علیه روسیه اعمال می کند و این کشور را از لیست کشورهای مورد اعتماد حذف می کند. این تصمیم از 5 شهریور اجرا می شود.

در این سند آمده است که توکیو دارای 6 سازمان و 57 فرد روسی است که از جمله آنها می توان به “ولادیمیر سالدو” رئیس اداره نظامی – غیرنظامی منطقه خرسون و “کریل استروموسوف” معاون این رئیس، معاون نخست وزیر اشاره کرد. . وزیر روسیه و نزدیکان «الکسی مورداشوف»، سهامدار اصلی و رئیس شرکت فولاد «سیورستال» تحریم شدند.

بر اساس این تحریم ها، اگر این افراد دارایی در ژاپن داشته باشند، دارایی های آنها مسدود می شود و ژاپن نیز تجارت مالی با این افراد و سازمان ها را ممنوع می کند.

همچنین وزارت دارایی ژاپن در بیانیه ای اعلام کرد: دولت ژاپن واردات طلای روسیه را ممنوع می کند. این وزارتخانه افزود که متعاقبا تاریخ اجرای این تصمیم را اعلام خواهد کرد.

در 24 فوریه، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، حمله ای را به اوکراین با هدف “از بین بردن هویت” و جلوگیری از ورود این کشور به ناتو آغاز کرد. حمله ای که خود روسیه آن را «عملیات نظامی ویژه» خواند و باعث شد غرب واکنش های متفاوتی به این موضوع نشان دهد و «شدیدترین تحریم ها» را علیه روسیه وضع کند.

بیشتر بخوانید  گروه سنی بالای ۵۰ سال سیستان و بلوچستان هفته آینده واکسینه می‌شوند

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *