اعلام نتایج مرحله اول دوره ارزیابی قاریان و اساتید قرآن کریم


به گزارش خبرنگار قران و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس ، ارزیابی مرحله مقدماتی دهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به قاریان و اساتید خواندن قرآن کریم در مرحله بعدی تکمیل شد و کتابچه های راهنما معرفی شدند.

در این دوره 372 قاری و مدرس در مرحله اول و ورود به دوره دهم سنجش شرکت کردند که متن آن توسط دبیرخانه سنجش قاریان و اساتید قرآن کریم صادر شده است.

بر اساس این گزارش ، هیئت داوران در این مرحله 122 قاری و 61 معلم را برای تلاوت قرآن در یکی از پایه های 1 تا 4 صلاحیت دارند و اجازه حضور در مرحله بعدی را که مربوط به آزمون تلاوت و مصاحبه است صادر می کنند. .

علاوه بر این ، 37 خواننده و معلم شرکت کننده در سال نهم ، که برخی از مفاد آزمون آنها باقی مانده است ، دوره ارزیابی خود را امسال ادامه می دهند و در مجموع 220 نفر در مرحله دوم دوره هستند.

اگر هر یک از شرکت کنندگان درخواست تجدیدنظر در مورد نتیجه خود را در یکی از موضوعات تجوید ، صدا ، لحن و اهدا و آغاز درخواست تجدید نظر داشته باشد ، وی این فرصت را دارد تا ظرف 48 ساعت برنامه را از طریق مشخصات شخصی خود در موتور جستجو ثبت کند پس از اعلام نتایج اقدام به. وی همچنین تا 23 آگوست از نتایج تحقیقات در مورد اعتراضات مطلع خواهد شد.

آزمون تلاوت و مصاحبه برای دوره دهم در نیمه دوم مهر در قالب به صورت غیابی به شرکت کنندگان اعلام می شود و قوانین و جزئیات مرحله دوم از طریق وب سایت شورای عالی قرآن و سیستم ارزیابی کلی به شرکت کنندگان اعلام می شود.

بیشتر بخوانید  اولین حضور ایرج خواجه امیری در تلویزیون بعد از انقلاب / فیلم

انتهای پیام /


دیدگاهتان را بنویسید