اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری 1401



به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، کارنامه نتایج اولیه آزمون ورودی دوره دکتری (نیمه متمرکز) 1401 بر روی پرتال اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفته است. کشور.

داوطلبان آزمون ورودی دوره دکتری (نیمه متمرکز) 1401 می توانند با استفاده از شماره داوطلبان یا شماره پرونده و همچنین شماره شناسنامه و سال تولد به کارنامه نتایج آزمون اولیه دسترسی داشته باشند. .

داوطلبان علاقه مند به انتخاب هر یک از کد رشته های امتحانی دانشگاه های امام صادق (ع)، دانشگاه امام حسین (ع) و نیروی انتظامی امین که در صورت تمایل مجاز به انتخاب رشته فقط در رشته های یک روزه هستند. دارای شرایط لازم با توجه به توضیحات نهایی دفترچه همچنین می تواند کد رشته محل را انتخاب کند که تنها به دروس روزانه دانشگاه های مربوطه مربوط می شود و در سایر دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی منحصراً مجاز به انتخاب رشته از بین رشته های مجاز بر اساس آنها هستند. رشته امتحانی

داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته و درخواست رشته دانشگاه آزاد اسلامی هستند، موظفند با درگاه اینترنتی www.azmoon.org تماس گرفته و بر اساس اطلاعیه های مربوط به دانشگاه آزاد اسلامی اقدام کنند.

آزمون دکتری 1401 صبح روز جمعه 5 اسفند ماه 93 برگزار شد و بیش از 186 هزار داوطلب در 96 شهرستان، 189 حوزه اصلی و 597 حوزه فرعی با استفاده از 5905 سالن و کلاس های درس بزرگ با یکدیگر به رقابت پرداختند.

بیشتر بخوانید  رهبر انصارولا یمن درگذشت احمد جبرئیل را تسلیت گفت

دیدگاهتان را بنویسید