مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

اعلام قوانین کرونری برای سفر به انگلیس و لبنان

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از مهر به نقل از شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، مسافران برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا می توانند با شرایط زیر از ایران به انگلیس و لبنان سفر کنند.

تمامی مسافران بالای 12 سال در پروازهای ورودی به انگلستان باید در یکی از 48 ساعت باقیمانده پرواز در یکی از مراکز مورد تایید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران آزمایش PCR انجام دهند و گواهی تاج گذاری منفی داشته باشند. به انگلیسی.

مسافران پس از ورود به مدت 10 روز در قرنطینه خواهند بود.

همچنین، تمامی مسافران باید قبل از تکمیل سفر به انگلستان، فرم ثبت نام خود را تکمیل کرده و پس از دریافت کد CR، یک کپی به همراه داشته باشند.

مسافران دارای کارت واکسن صادر شده در ایران می بایست آزمایشات را در روز دوم و هشتم از لینک های معرفی شده خریداری کنند.

بر اساس این خبر، مسافران دارای کارت واکسن صادر شده در کشورهای اعلام شده که آخرین دوز واکسن آنها فایزر، مدرنا، آسترازنکا، جانسون یا سینوفارم 15 روزه است و مسافران 12 تا 18 ساله مقیم کشورهای اعلام شده، قبل از انجام آزمایش PCR. قبل از پرواز، رزرو برای تست هشت روزه و قرنطینه خانگی در بریتانیا معاف خواهد بود.

شرکت هواپیمایی هما همچنین شرایط کرونری سفر به لبنان را اعلام کرد: تمامی مسافران بالای 12 سال در پروازهای ورودی به لبنان باید حداکثر 48 ساعت قبل از پرواز در یکی از مراکز مورد تایید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران آزمایش PCR انجام دهند. . و گواهی تست کرونا منفی به زبان انگلیسی با کد KR داشته باشید.

بیشتر بخوانید  لحظه کشف مواد مخدر از کامیون توسط سگ‌موادیاب در مرز ایران-ترکیه / فیلم -

همچنین مسافرانی که دارای گواهی تست کرونا منفی بدون کد CR باشند، از پذیرش خودداری می کنند.

بر اساس این گزارش، مسافران واکسینه شده علیه کووید 19 که در 14 روز گذشته واکسینه شده اند و مسافرانی که کمتر از 7 روز از لبنان خارج شده اند، طی 48 ساعت از انجام آزمایش PCR معاف می شوند.

داشتن کارت واکسیناسیون انگلیسی زبان با کد KR در طول پرواز الزامی است و مسافران باید قبل از پرواز مشخصات خود را در سایت ثبت کنند.

بر اساس این خبر، تمامی مسافران بالای 12 سال که در بدو ورود به لبنان می روند، در فرودگاه آزمایش PCR دریافت می کنند و مسافران تا پایان تست در قرنطینه خواهند بود و قیمت تست در رتبه بندی به روز می شود. سیستم.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *