اعلام ساعت پایان کار صنوف پایتخت تا پایان سال



آنچه دیگران می خوانند:

گزارش کردن تو خبر: سرهنگ نادر مرادی درباره ساعت کاری اصناف در نیمه دوم سال گفت: ساعت کار اصناف در نیمه دوم سال 24 ساعت و یک ساعت کمتر از نیمه اول سال است و بعد از آن. که اصناف اجازه فعالیت ندارند.

وی با بیان اینکه این تصمیم به منظور بهره مندی شهروندان و تامین امنیت صنوف اتخاذ شده است، گفت: گشت های پلیس در شب های زمستان افزایش یافته و ماموران در صورت مشاهده با تخلفات صنوف برخورد خواهند کرد. ”

مرادی در مورد اینکه آیا طلافروشی ها و صرافی ها مانند صرافی ها می توانند تا 24 ساعت فعال باشند، گفت: برخی از معاملات از جمله طلافروشی ها و بورس ها و … ساعت کاری مشخصی دارند که به آنها اعلام می شود. 24 ساعت برای دسته بندی های عمومی تر مانند اغذیه فروشی ها، فروشگاه های رفاه و غیره است. مشاغلی مانند آهنگری، آهنگری، نجاری و غیره. همچنین باید در نظر داشته باشند که ساعات کاری آنها نباید مزاحم شهروندان و سلب آسایش آنها شود. متأسفانه بیشترین شکایات از این گروه ها به پلیس گزارش می شود که باید مقررات منع رفت و آمد را رعایت کنند.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه در مرحله اول به این کلاس ها اخطار داده می شود، گفت: در صورت عدم توجه ادارات به تذکرات پلیس پلمب و از فعالیت آنها جلوگیری می شود. با حکم قضایی

بیشتر بخوانید  هر سه روز یک بار محموله یک میلیون دوزی از چین وارد شد


دیدگاهتان را بنویسید