اعلام زمان توزیع کارت دو آزمون استخدامی | متقاضیان آزمون استخدامی بخوانند


برای شرکت در جلسه آزمون استخدامی همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار الزامی است.

 سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام اموزش کشور اعلام کرد؛ کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون استخدامی از روز سه‌شنبه به تاریخ ۲۳ مرداد از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان ملی سنجش برای مشاهده و پرینت فعال خواهد بود و متقاضیان می توانند با وارد کردن شماره پرونده و اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام‌ خانوادگی، شماره ملی، سال تولد) نسبت به پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام و براساس آدرس تعیین شده بر روی پرینت کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند.

برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار الزامی است.

فرآیند برگزاری آزمون رأس ساعت ۸:۰۰ (هشت) صبح روز جمعه به تاریخ ۲۶ مرداد در ۱۴ استان آغاز می شود. دَرب های ورودی حوزه‌های امتحانی رأس ساعت ۷:۳۰ (هفت و نیم) صبح بسته خواهد شد.

لذا از ورود متقاضیان پس از بسته‌شدن دَرب های ورودی به محوطه و یا سالن های امتحانی ممانعت به عمل خواهد آمد.

همچنین نحوه‌ و زمان پرینت کارت شرکت در آزمون انتخاب مترجم رسمی قوه قضائیه سال ۱۴۰۳ و پرینت کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون از روز سه‌شنبه به تاریخ ۲۳ مرداد بر روی درگاه اطلاع‌رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور قرار می‌گیرد و متقاضیان می توانند با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام ‌خانوادگی، شماره ملی، سال تولد) خود نسبت به مشاهده و تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام و بر اساس آدرس تعیین شده بر روی پرینت کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند.

بیشتر بخوانید  بیانیه گام دوم انقلاب مهمترین اسناد بالادستی و مستند تحول برای همه ارکان نظام است

بدیهی است برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار الزامی است.

فرآیند برگزاری آزمون فوق از ساعت‌ ۸:۰۰ (هشت) صبح روز جمعه به تاریخ ۲۶ مرداد آغاز می شود. درب ورودی حوزه‌های امتحانی رأس‌ ساعت‌ ۷:۳۰ (هفت و نیم) صبح بسته خواهد شد لذا داوطلبان لازم است قبل از بسته‌شدن درب‌های ورود به جلسه آزمون در حوزه امتحانی حاضر باشند.

دیدگاهتان را بنویسید