مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

اعلام زمان تمدید قرارداد دو ستاره پرسپولیس

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نوح به نقل از خبرورزشی، یکی از دغدغه های پرسپولیس برای فصل آینده فسخ قرارداد تعداد زیادی از بازیکنان این تیم است. یحیی گل محمدی قطعا چند بازیکن از این افراد برای فصل آینده می خواهد و به مدیران باشگاه هم اعلام کرد که زمینه تمدید قرارداد با این بازیکنان را فراهم کنند.

میلاد سرلک و مهدی ترابی دو بازیکن تاثیرگذار تیم ملی پرسپولیس در صدر جدول وقت اضافه پرسپولیس قرار گرفتند و مدت هاست که مذاکرات این دو بازیکن با باشگاه پرسپولیس آغاز شده است. این دو بازیکن که پیشنهاد خارجی هم دارند در مذاکره با مدیران پرسپولیس گفتند ابتدا باید تکلیف درخواست هایشان مشخص شود و سپس درباره تمدید قرارداد صحبت کنند.

به گفته یکی از مدیران پرسپولیس، سرلک و ترابی پس از چندین دور مذاکره در نهایت برای تمدید قرارداد با پرسپولیس به توافق رسیدند و توافق نهایی صورت گرفت. گفتنی است به گفته یکی از مدیران پرسپولیس، قرارداد این دو بازیکن تا قبل از پایان بازی های لیگ برتر طی چند روز آینده تمدید خواهد شد تا نگرانی هواداران و کادرفنی به حداقل ممکن برسد. .

در صورت تمدید قرارداد با ترابی و سرلک دغدغه کادرفنی و هواداران پرسپولیس تا حد زیادی برطرف می شود و مدیران پرسپولیس می توانند با خیال راحت با دیگر گزینه های گل محمدی به توافق برسند و برای جذب نفرات جدید تلاش کنند.

بیشتر بخوانید  جدیدترین وضعیت بازار گوشت + قیمت
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *