مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

اعلام تاریخ بازی دوستانه ایران و برزیل و آرژانتین

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از خبرورزشی، حمید استیلی درباره آخرین وضعیت دومین دیدار دوستانه تیم ملی و اردوی قبل از بازی با کانادا گفت: جلسه ای در خصوص برنامه تدارکاتی اردو و لباس تیم ملی داشتیم. ما همچنین باید سریعتر یونیفرم های نمایندگی تهیه کنیم. همچنین قصد داشتیم برای دریافت ویزا و پرواز به ونکوور کانادا به آنکارا سفر کنیم.

وی در خصوص آخرین وضعیت دومین بازی دوستانه تیم ملی و شنیدن خبر لغو بازی با السالوادور گفت: در حال مذاکره با کشورهای دیگر هستیم اما امروز یکشنبه و تعطیل بود. حریف دیگر ما از آمریکاست. البته گمرکات بین المللی می گوید تا زمانی که قرارداد رسمی نشود تیم تعیین نکنیم. اولین بازی ما در ورزشگاه ونکوور با 50000 صندلی خواهد بود. تاکنون 48000 بلیت این مسابقه فروخته شده و تنها 2000 بلیت باقی مانده است. البته این جلسه برای ما و خود کانادا بسیار مهم است.

مدیرعامل تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه برای کسب درآمد بیشتر از بلیت فروشی در کانادا اقداماتی انجام داده اند، گفت: در قراردادی که فدراسیون فوتبال و روابط بین الملل امضا کرده اند، بندهایی از قرارداد ذکر شده است، اما از بند آن اطلاعی ندارم.

استیل در پاسخ به این سوال که آیا دیدار دوم با حریفی از قاره آمریکای شمالی ارزش دارد یا خیر، گفت: باید زودتر به قطر می رفتیم و قصد داشتیم در آن کشور با آلبانی و نیوزلند دیدار کنیم، اما شرایط مهیا نشد. کانادا با ما به توافق رسید که یک بازی دوستانه برای این تیم انجام دهیم تا مانند آمریکا بازی کند، سفر ما به کانادا طولانی خواهد بود و دو بازی در ونکوور و تورنتو برگزار خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید  قسط تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن چقدر است؟ + تصویر

وی در خصوص زمان انتشار لیست و آغاز اردوی تیم ملی پاسخ داد: اسکوچیچ باید فردا به ایران بیاید، در FS با او ملاقات خواهیم کرد و در مورد لیست و زمان اردو صحبت خواهیم کرد.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درباره وعده زودهنگام دیدار با برزیل و آرژانتین و همچنین دو بازی دوستانه مقابل حریفانی که بین 3 تا 4 بازی برگزار می کنند، گفت: نه قول و قولی دادیم، نه به طور مستقیم با آرژانتین و برزیل مکاتبه کنید.” ما با شرکتی که بازی های دوستانه برای آرژانتین انجام می دهد مذاکره کرده ایم و بعد از مسابقات جام جهانی و فراهم شدن شرایط با آنها بازی خواهیم کرد.

استیلی در پاسخ به این سوال که آیا بازی برزیل و آرژانتین پس از جام جهانی برای تیم ملی مفید خواهد بود یا خیر، گفت: ما بعد از جام جهانی قهرمان جام ملت های آسیا هستیم. برنامه ریزی ما فقط برای جام جهانی نیست. همچنین فرصت های محدودی برای آماده شدن برای جام جهانی داشتیم، فقط دو فیفا داریم و زمان کمی هم داشتیم. تیم هایی که برزیل و آرژانتین بازی می کنند بیشتر پول خود را از طریق تلویزیون های خصوصی خود به دست می آورند، اما تلویزیون ما خصوصی نیست، دولتی است. ما باید این کار را از حمایت های دیگر انجام دهیم.

وی در پاسخ به این سوال که اگر مدیران انجمن زودتر بازی های دوستانه را شروع می کردند بهتر نبود، گفت: نمی توانیم پاسخ دهیم که چه چیزی تمام شده (اواخر شهریور و ابتدای مهر). قوی تر بشیم انشالله به زودی قرارداد اون دو بازی تموم میشه.

بیشتر بخوانید  تارتار: من و فولاد هم با این برنامه - اخبار فوتبال ایران - اخبار ورزشی تسنیم بازی کردیم

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *