اعلام برنامه ها و رویدادهای فدراسیون ورزش های همگانی برای “تابستان ورزشی” 1400 – اخبار ورزشی – اخبار ورزشی تسنیم


طبق گزارش ها آژانس تسنیم به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزشهای همگانی ، رضا شجیه که در اولین جلسه شورای ملی ورزش با حضور مسعود سلطانی فر وزیر ورزش حضور داشت ، برنامه های فدراسیون برای تابستان امسال را اعلام کرد.

نایب رئیس فدراسیون ورزش های همگانی با اشاره به اجرای برنامه های این فدراسیون با عنوان “تابستان ورزشی” گفت: برنامه های تابستانی در ادامه برنامه های “زمستان فعال” و “بهار سلامت” ایجاد می شود و هستند از نظر عملکرد متنوع تر و جذاب تر است. “

در بخش “سیستم فعال” ، شجی از اجرای سه برنامه آموزش افسران ، سبک زندگی فعال برای زنان ، آموزش بازاریابان اجتماعی برای ورزش های عمومی برای مدیران و همچنین اجرای دوره آموزش رزمی ویژه برای نیروهای مسلح خبر داد. .

او همچنین در بخش فعالان جشنواره دیسک طلایی بود ، با تمرکز بر توسعه خانواده فریزبی ، خانواده های جشنواره های ساحلی در سه استان ساحلی ، جشنواره تالاب های پهلوان با رویکرد محافظت از 26 تالاب در معرض خطر ، لیگ لیگ 2 ، و همچنین به عنوان رویداد Fit Games که برای اولین بار در کشور اعلام شد.

رضا شجیعی همچنین از اجرای تفاهم نامه های مشترک و تهیه بسته های خدماتی به دستگاه های اجرایی خبر داد و افزود: دانشگاه دوستدار ورزش ، پادگان فعال و ورزش دوست و همچنین زندان فعال و ورزشی ، سه برنامه اجرایی فدراسیون است. در بخش فعال محیط زیست. “در تابستان 1400 اجرا خواهد شد.

انتهای پیام /

بیشتر بخوانید  عکس دامادی شهرام عبدلی دل مردم را به درد آورد

دیدگاهتان را بنویسید