اعلام برنامه ها و رویدادهای فدراسیون عمومی “تابستان ورزشی” 1400 – آژانس اطلاع رسانی مهر | اخبار ایران و جهان



طبق گزارش ها خبرگزاری مهر طبق اعلام فدراسیون ورزشهای همگانی ، رضا شجیه که در اولین جلسه شورای ملی ورزش با حضور مسعود سلطانی فر وزیر ورزش حضور داشت ، برنامه های این فدراسیون را برای تابستان امسال اعلام کرد.

نایب رئیس فدراسیون ورزش های همگانی با اشاره به اجرای پروژه های فدراسیون با عنوان “تابستان ورزشی” گفت: پروژه های تابستانی در ادامه پروژه های “زمستان فعال” و “بهار سلامت” ایجاد می شوند و بیشتر هستند از نظر عملکرد متنوع و جذاب است. “

در بخش “سیستم فعال” ، شجی از اجرای سه برنامه آموزش افسران ، سبک زندگی فعال برای زنان ، آموزش بازاریابان اجتماعی برای ورزش های عمومی برای مدیران و همچنین اجرای دوره آموزش رزمی ویژه برای نیروهای مسلح خبر داد. .

وی همچنین در بخش “افراد فعال” جشنواره طلای دیسک با تمرکز بر توسعه خانواده گرا Frisbee ، جشنواره های ورزشی ساحلی در سه استان ساحلی ، جشنواره تالاب های پهلوان با رویکردی برای محافظت از 26 تالاب در معرض خطر ، لیگ لیگ 2 است. و همچنین رویداد “Fit Games” که برای اولین بار در کشور اعلام شده است.

رضا شادجی همچنین از اجرای تفاهم نامه های مشترک و تهیه بسته های خدماتی به دستگاه های اجرایی خبر داد و افزود: دانشگاه دوستدار ورزش ، پادگان های فعال و ورزش دوست و همچنین زندان فعال و ورزشی سه برنامه اجرایی فدراسیون در بخش محیط فعال. “که در تابستان 1400 اجرا خواهد شد.

بیشتر بخوانید  احضار مدیرعامل سپاهان به دلیل حضور غیرقانونی تماشاگر جنجالی | بازی‌های خانگی طلایی‌پوشان بدون تماشاگر شد

دیدگاهتان را بنویسید