اعلام آمادگی کامل در استان مارکاس با آغاز موج دوم بارش ها



اعلام آمادگی کامل در استان مارکاس با آغاز موج دوم بارش ها


استاندار مرکزی اعلام آمادگی کامل در استان با آغاز موج دوم بارش ها اعلام شد.

سیدعلی آقازاده در گفت و گو در منطقه مرکزی گفت: قطعاً در استان مرکزی به دلیل بارندگی چشمگیر حوادث مختلفی رخ داده است.

وی از برگزاری جلسات روزانه ستاد مدیریت بحران در مرکز استان و تمامی شهرستان های استان خبر داد و افزود: به منظور مدیریت و تقویت آمادگی های دستگاه های اجرایی استان، جلسه دیگری برگزار می شود. ” شنبه 13 فروردین “برای آمادگی بیشتر در برابر موج دوم باران تدابیر لازم را تدوین و انجام خواهم داد.”

استاندار استان مرکزی ادامه داد: بر اساس پیش بینی های سازمان هواشناسی در روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته جاری در نقاط مختلف استان رگبارهای گاهگاهی پیش بینی می شود، اما بر اساس پیش بینی ها شدت بارش در موج 2 است. کمتر از باران.» “در موج اول خواهد بود.”

وی از آمادگی دستگاه های اجرایی استان برای دومین عامل بارندگی در نوروز خبر داد و افزود: انتظار دولت این است که مردم مثل همیشه با ستاد مدیریت بحران همکاری کرده و توصیه ها را جدی بگیرند.

آقازاده خواستار اجرای تصمیمات ستاد مدیریت بحران در سراسر استان مرکزی شد و از شهروندان و مسافران نوروزی خواست در اجرای مصوبات و تصمیمات با ستاد مدیریت بحران همکاری لازم را داشته باشند.

وی در ادامه از مردم و مسافران نوروزی خواست در تردد در محورهای استان به ویژه در مناطق سردسیر و کوهستانی در مسیل ها و رودخانه های استان توقف نکنند و خودرو را به طور کامل تجهیز کنند.

بیشتر بخوانید  عینک لاکچری الهه حصاری

استاندار مرکزی در خصوص آخرین وضعیت پذیرش رودخانه ها و سدها در استان از سیلاب های احتمالی در موج دوم بارندگی نوروزی گفت: در حال حاضر رودخانه های استان با حداکثر ظرفیت منابع آبی مواجه هستند و خطر وقوع سیلاب وجود دارد. بارش شدید باران در موج دوم.»

وی افزود: به میهمانان نوروزی و اهالی استان اکیدا توصیه می شود از نزدیک شدن به رودخانه ها به ویژه در مواقع بارندگی خودداری کنند تا خطری برای آنها ایجاد نشود.

آقازاده با اشاره به آمادگی کامل ستادهای مدیریت بحران در سراسر استان در آغاز موج دوم بارندگی در نوروز، افزود: امیدواریم همچنان که شاهد هستیم موج دوم بارشی بدون خطر از استان عبور کند. نزول فیض الهی در سراسر استان.» «و مردم بدون هیچ حادثه ای از نعمت باران بهره مند شوند».


دیدگاهتان را بنویسید