اعلام آمادگی مدیرعامل بانک تجارت برای تولید محصولات مشترک با بانک رسالت



در این مراسم تفاهم نامه همکاری بانک تجارت و بانک کارز الحسنه رسالت به امضای هادی اخلاق فیض عطار مدیرعامل بانک تجارت و محمدحسین حسین زاده مدیرعامل بانک کارز الحسنه رسالت رسید.

در این مراسم مدیر کل بانک تجارت با تاکید بر گسترش همکاری های بلندمدت دو بانک گفت: بانک کرزالحسن رسالت با اهداف مشخص و با شرایط قابل قبول در سیستم بانکی فعالیت می کند و بر این اساس تجارت این بانک مصمم به همکاری با استفاده از ظرفیت های مشترک و توسعه در آینده است.

اتامی با تاکید بر اینکه در این همکاری باید منافع دو طرف تامین شود، اعتماد را زیرساخت اصلی توسعه و تداوم همکاری های مختلف در حوزه اقتصادی و تجاری دانست و تصریح کرد: این تفاهم نامه در فضای حسن نیت و بانک تجارت به امضا رسید. متعهد به تداوم این همکاری است و همکاری تمام تلاش خود را خواهد کرد.

در این جلسه مدیر کل بانک کرزالحسنه رسالت با تقدیر از عملکرد بانک تجارت به عنوان یک بانک حرفه ای و با کیفیت گفت: بانک تجارت به چند دلیل می تواند برای همکاری بلندمدت با بانک کرزالحسنه رسالت اعتماد کرد. این دو بانک از قبل تا کنون مکمل یکدیگر در ارائه خدمات بانکی بوده اند و تفاهم نامه امضا شده موجب هم افزایی بیشتر در همکاری های آتی خواهد شد.

وی افزود: این تعامل منجر به ارائه خدمات مشترکی می شود که مورد توجه مردم و نظام بانکی قرار می گیرد. بدون شک بر اساس این تفاهم نامه می توان با الگوهای مالی مناسب در راستای اهداف دولت و به نفع مردم گام های موثرتری برداشت.

بیشتر بخوانید  مدارس فردا تعطیل شد | بارش برف مدارس این شهر را تعطیل کرد

بر اساس این تفاهم نامه مقرر شد بانک کارزاد الحسنه رسالت نسبت به پرداخت وام ازدواج به مشتریان بانک تجارت و ارائه خدمات بانکی به مشتریان این بانک از قبیل صدور ضمانت نامه، گشایش اعتبار اسنادی و خدمات اعتباری بانک تجارت اقدام کند. .

روابط عمومی بانک تجارت

دیدگاهتان را بنویسید