اعلام آمادگی بخش خصوصی برای ساخت کارخانه شیر در زیرکوه



حمید ملانوری که روز جمعه به شهر مرزی زیرکوه رفته بود ، از روستای مهمانشهر بازدید کرد و با مردم آن روستا دیدار کرد.

وی در میان اهالی روستای مهمانشهر ، هدف از این سفر را دعوت از بخش خصوصی برای آگاهی از اوضاع منطقه و سرمایه گذاری های احتمالی دانست و افزود:

استاندار خراسان جنوبی گفت: هدف از تأسیس این واحدهای دامی و دامی افزایش تولید شیر و تعداد دام و در نتیجه افزایش درآمد مردم است.

وی گفت: کارخانه تولید شیر توسط بخش خصوصی هدیه ارزشمندی برای مردم منطقه است.

ملانوری خراسان جنوبی را استانی با ظرفیت منحصر به فرد خواند و گفت: کل استان پر از نعمت های خدادادی است و مهمترین آنها نیروی زنده و مردم نجیب منطقه است.

وی افزود: مردم خراسان جنوبی مردم صادق ، نجیب ، فرماندار و همیشه در صحنه هستند و مهمترین نتیجه این انجمن حضور مردم در انتخابات بود که منجر به مشارکت 74.3 درصدی شد.

استاندار خراسان جنوبی گفت: علی رغم چنین فرصت های بی نظیری در گردشگری ، صنعت ، معدن ، کشاورزی و مرز ، صفت محرومیت برای استان مناسب نیست.

وی گفت: با استفاده از ظرفیت مدیران ، افراد و همچنین افراد دارای فرصت های مالی ، متخصصان و متخصصان ، به ویژه جوانان و نوجوانان ، باید به خوبی از این توانایی ها استفاده كنیم.

ملانوری با اشاره به دو ظرفیت کشاورزی و دامپروری در روستای مهمانشهر و شهرستان مرزی زیرکوه اظهار داشت: باید تلاش کنیم این دو فرصت را ایجاد کنیم تا درآمد مردم از محصولات کشاورزی و دامی افزایش یابد.

بیشتر بخوانید  سرقت خونسردانه دزد پراید سوار تهران +فیلم

ایجاد زمین چمن و پایگاه اضطراری یکی از خواسته های مردم در این جلسه بود و اجرای پایگاه اورژانس به بخش خصوصی و زمین چمن به ورزش و جوانان واگذار شد.

امروز استاندار خراسان جنوبی ضمن گفتگو با اهالی این روستا از مشکلات و مشکلات مهمانشهر مطلع شد.

در این بازدید معاون امور اقتصادی استاندار ، جمعی از مدیران کل و استانی ، فرمانداران شهرستانهای زیرکوه و درمیان حضور داشتند.

ملانوری همچنین از شهر زیرکوه در میان مردم گمانج حضور داشت و با اهالی و معتمدین این روستا دیدار کرد.

شرایط روستا ، محصولات کشاورزی و مشکلاتی که در گنجا وجود دارد در مرکز گفتگوی مردم با فرماندار بود.

این بازدیدها با حضور معاون امور اقتصادی استاندار ، جمعی از مدیران کل ستاد و استان ، فرمانداران شهرستانهای سیرکوه و درمیان همراه بود.

استاندار خراسان جنوبی که هفته گذشته میهمان ساکنان شهر سیرکوه بود ، امروز (جمعه) برای سفرهای شهری خود بار دیگر به شهر مرزی سفر می کند.

دیدگاهتان را بنویسید