مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

اعضای شوراهای اسلامی به دنبال توسعه شهر و روستای خود باشند

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مرتضی حیدری که امروز در مراسم تحلیف ششمین دوره شورای اسلامی شهر سلفچگان سخن می گفت با بیان این که اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا باید به دنبال کسب رضایت مردم و تبدیل ناامیدی ها به امیدها باشند اظهار کرد: باید اذعان کرد که مردم عزیز ما در این دوران تحریم، استقامت داشتند و از این رو باید به این پایداری، آفرین گفت.

وی افزود: مردم و بویژه جوانان به دنبال دستیابی به زندگی بهتر و آرامش بیشتر هستند.

فرماندار قم سپس به تلاش های انجام شده برای ارتقای وضعیت سلفچگان در تقسیمات کشوری پرداخت و گفت: تبدیل ادغامی سلفچگان و خلجستان به یک شهرستان جدید در دستور کار قرار دارد.

حیدری در ادامه اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا را صاحبان منطقه خود معرفی و اضافه کرد: رشد، تعالی و توسعه محدوده های شهری و روستایی به عملکرد شوراهای اسلامی بستگی دارد.

وی همچنین از اعضای شورای اسلامی شهر سلفچگان خواست تعامل سازنده ای با همه دستگاه ها داشته باشند.

فرماندار قم با اشاره به برخی مشکلات حریم شهر سلفچگان، خطاب به اعضای این شورا بیان کرد: حریم هر شهر به عنوان آبروی آن شهر مطرح است و از این رو ساماندهی آن باید در دستور کار شوراهای اسلامی شهر و روستا قرار داشته باشد، ضمن آن که باید طوری سیاستگزاری کرد که کشش خوب و جذبه به وجود بیاید.

حیدری همچنین گفت: خوشبختانه در شورای اسلامی شهرهای استان، کمتر شاهد مشکل بوده ایم، اگرچه مشکلاتی در برخی شوراهای روستایی در استان دیده می شود.

بیشتر بخوانید  زندگی پر برکت شهید صیاد شیرازی | علی صیاد شیرازی ترجمان عملی قرآن کریم در کسوت سربازی

در این نشست اعضای شورای اسلامی شهر سلفچگان سوگند یاد کردند و سپس بر اساس رأی این اعضا، حسن شریفی، علی اصغر حاج مهدی و علی رضا حاج مهدی به ترتیب به عنوان رئیس، نائب رئیس و منشی شورای اسلامی شهر سلفچگان انتخاب شدند.

انتهای پیام/2258

 


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *