مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

اعضای جدید هیات مدیره سازمان منطقه آزاد کیش منصوب شدند

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش شمانیوز ، بر این اساس وزرای عضو شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی در جلسه 27 آذر 1400. با استناد به اصل 138 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و با رعایت تصویب نامه 113200 / ت 49516 سال 1392 / 6/5 مصوب:

1- آقای «مهدی کشاورز چفجیری» جایگزین آقای. “جعفر آهنگران” به مدت سه سال به عنوان سرپرست هیات مدیره سازمان مناطق آزاد تجاری و صنعتی کیش.

2- آقای «احمد رجب پور» به عنوان عضو فعال هیأت مدیره سازمان مناطق آزاد تجاری و صنعتی کیش به مدت سه سال جایگزین آقای «ناصر آخوندی» می شود.

3- Г. “سعید پورزادی” به عنوان یکی از اعضای فعال هیات مدیره سازمان منطقه آزاد تجاری – صنعتی کیش جایگزین آقای «مصطفی خانزادی» به مدت سه سال.

این تصویب نامه در تاریخ 27 دی 1400 به تأیید مقام محترم ریاست جمهوری رسید.

در احکام سید محمد آمده است:

با عنایت به پیشنهاد دبیرخانه و تصویب شورای عالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی، به موجب این ابلاغ به عنوان «عضو هیأت مدیره سازمان مناطق آزاد تجاری- صنعتی» منصوب می شوید. کیش» به مدت سه سال.

با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از نامگذاری امسال به نام «سال تولید، حمایت، رفع انسداد» انتظار می رود با اتکال به خداوند متعال و ارتباط و همکاری با سایر اعضای هیئت مدیره مدیران اهداف مورد نظر در منطقه.

بیا دیگه

بیشتر بخوانید  قانون سربازی اصلاح می‌شود
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *