اعضای باند کلاهبرداری در قم نیوز دستگیر شدند – اخبار استانهای تسنیم


طبق گزارش ها آژانس تسنیم از جانب بهترین مرد ، طبق گفته قاضی روابط عمومی قاضی كوم، حجت الاسلام حسن غریب در گفتگو با خبرنگاران با تأکید بر اینکه این باند با نظارت بر حفاظت از اطلاعات و اطلاعات قضایی در کوم و با انجام عملیات فنی دادگستری و پلیس فتح در استان کشف و منهدم شد ، اظهار داشت: اعلامیه دروغ ستایش و فریب قربانیان با نصب بدافزار بر روی تلفن های همراه کاربران ، هک و سو ab استفاده از اطلاعات تلفن ها و کارت های بانکی آنها.

وی افزود: نرم افزار تقلبی این افراد به گونه ای طراحی شده است كه با نصب این نرم افزار بر روی تلفن مخاطبان ، آنها به تمام پیامك های كاربران دسترسی داشته و با دریافت پیامك های بانكی و رمزهای عبور كارت بانك ، اقدام به فیشینگ می كنند. روی کارت و حساب را خالی کنید. “

دادستان كوم با استناد به اینكه متهمان پرونده در كوم و اهواز زندگی می كردند و دو نفر آنها 16 و 20 ساله بودند ، درباره پولشویی اظهار داشت: متهمان درآمد حاصل از آن را صرف ارزهای دیجیتال ، سرگرمی و خرید اینترنتی می كنند.

گریب نحوه انتخاب مخاطب برای ارسال پیامک جعلی از این باند را توضیح داد: این افراد پیامک های جعلی را به شماره تلفن های همراه ارسال می کردند که انواع کالاها را در وب سایت دیوار می فروختند.

وی هنگام پوشش اخطاریه سانا به شهروندان از چنین تقلبی هشدار داد و گفت: شهروندان باید نکات زیر را در مورد سیستم سانا در نظر بگیرند: پیامک اصلی سامانه هیچ ارتباطی ندارد ، به هیچ وجه

بیشتر بخوانید  آذری: برای نامه فولاد به سازمان لیگ ، نباید به سراغ کسی برویم / نباید از همه اجازه بازجویی و اعتراض را بگیریم - اخبار فوتبال ایران - اخبار ورزشی تسنیم

دادستان قم گفت: برای کسانی که قبلاً در سامانه ثنا ثبت نام کرده اند ، اعلامیه الکترونیکی ارسال می شود و این پیامک هرگز با شماره سیم کارت شخصی ارسال نمی شود.

غریب خاطرنشان کرد: سایت اصلی اعلامیه الکترونیکی دادگاه https://eblagh.adliran.ir است و با مراجعه به آن می توانند اعلامیه دادگاه را بررسی کنند.

انتهای پیام / 452 / ع

دیدگاهتان را بنویسید