اعتماد به نفس ملیکا شریفی نیا اینستاگرام را ترکاند | ملیکا شریفی نیا دختر ها را با خاک یکسان کرد



آنچه دیگران می خوانند:

ملیکا شریفی نیا او بازیگر و دختر محمدرضا شریفی نیا و خواهر مهراو شریفی نیا است. ملیکا شریفی نیا او در خانواده ای پر از هنرمند و بازیگر به دنیا آمد. ملیکا شریفی نیا او همچنین در سریال های مختلفی بازی کرد. عکس بعدی و پست جدید ملیکا شریفی نیا می توانید اکانتی که این خبر را ساخته است را مشاهده کنید.

پست ملیکا شریفی مورد پسند خیلی از دخترها قرار نگرفت!

اما ملیکا خانم اخیرا ویدئوی جالبی از دخترانی منتشر کرده است که هر چقدر هم زیبا باشند حالشان خوب نیست و اعتماد به نفسشان کاملا پایین است.

این ویدیو بازخوردها و نظرات مختلفی را به دنبال داشت که البته اکثر آنها حرف های این بازیگر را تایید می کردند. در ادامه می توانید این ویدیو را تماشا کنید. این پست نظریه دوستی طبیعی ملیکا شرفی نیا را تایید کرد.

ملیکا شریفی نیا در عنوان این پست نوشت: «مشکل بزرگ این روزها… در واقع عشق به خود یکی از مهمترین عوامل رسیدن به آرامش است اگر خودتان را آنطور که هستید دوست نداشته باشید.

با ایجاد هزاران تغییر عاشق نخواهید شد.فراموش نکنید ما را شخصیت خودمان تعریف می کنیم نه زیبایی بیرونی و برای دوست داشتن خودمان باید تغییر را از درون شروع کنیم نه از بیرون…

پ.ن: چیکار کنم؟

ملیکا شریفی نیا

ملیکا شریف و علاقه مداوم او به…

بیشتر بخوانید  قیمت جدید فیدلیتی اعلام شد + جدول

ملیکا شریفینی اغلب با رژ لب قرمز و روسری قرمز دیده می شود که قطعا نشان می دهد که او این سبک را بسیار دوست دارد. او به تازگی تصویری از خود با همین ویژگی ها منتشر کرده است که ژست همیشگی نیم رخ و البته متنی جالب او با اظهار نظرها و تبریک های متعدد همراه شده است. این تصویر را در زیر مشاهده می کنید.

ملیکا شریفی نیا

ملیکا شریفی و کیلو رازونش!

ملیکا تا چند سال پیش چاق و اضافه وزن بود و شاید به همین دلیل بود که به اندازه خواهر بزرگترش پیشنهاد شغلی نداشت. او برای تشویق دیگران به کاهش وزن، صفحه ای در اینستاگرام به نام Calvrizon ایجاد کرد که نکات کاهش وزن و کاهش وزن را ارائه می دهد.

ملیکا شریفی نیا

ازدواج و طلاق ملکه خانم

ملیکا شریفینی یک بار ازدواج کرد و این ازدواج به طلاق انجامید. او در 19 سالگی با امیررضا طلاچیان ازدواج کرد و پس از مدتی از او جدا شد و اکنون تنهاست. در سال های گذشته خبر ازدواج او با عموپورنگ نیز منتشر شد که کاملا جعلی بود و او در برنامه خندوانه آن را به شدت تکذیب کرد.

ملیکا شریفی نیا

نیا همسر ملیکا شریفی:

ملیکا شریفی نیا در ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ ازدواج کرد.

ملیکا شریفینی علاوه بر بازیگری دارای مدرک گرافیک است و به طور جدی در زمینه های گرافیک، عکاسی، تصویرسازی کتاب و کارهای حجمی فعالیت می کند.

دنیای بازیگری ملیکا شریفی نیا:

بازی در سینما را از سال ۱۳۷۱ با فیلم «اوینار» به کارگردانی «شهرام اسدی» آغاز کرد. او در فیلم ها و سریال های مختلفی بازی کرد اما با بازی در نقش «داریا» در سریال «شمس العماره» به کارگردانی سامان مقدم موفق شد.

بیشتر بخوانید  طولانی ترین آبشار خشکی ایران در مازندران

او برای اولین بار در یک سریال آشپزی به همراه خواهر بزرگش مهرآوه شریفی نیا بازی کرد.

ملیکا شریفی نیا برای بازی در فیلم آشبه به کارگردانی فریدون جیرانی موفق به دریافت مدرک افتخاری از سی و دومین جشنواره فیلم فجر شد.

ملیکا شریفی نیا و هانیه طوسلی در جشنواره فیلم فجر

او در این فیلم در کنار بازیگرانی چون مهتاب کرامتی، پیمان معادی، حسن معجونی، مهدی سلطانی به ایفای نقش پرداخت. در خلاصه داستان Ghosts آمده است: «تیمسار سلیمانی درگیر مسائل جدی زندگی، مشکلات عجیبی با همسرش دارد. سارا در جدال پرتلاطم زندگی با تیمسار به رهایی از زندگی و در تقابل عشق و عقل می اندیشد که در دایره واژگان مقررات جاری او نمی گنجد. عموی پدر، وکیل خانواده، سعی می کند اوضاع را آرام کند. از سوی دیگر معمار برای نیازهای خود شرایط سختی را برای تاجی خان و دخترش ایجاد کرد. مازیار پس از ورود به ایران درام های جدیدی را خلق می کند و اعضای خانواده به عنوان ارواح سرگردان به دنبال خلوت زندگی خود هستند.

فیلم شناسی

سینمایی:

خواب 2012

مدار زنگ 1386

1382 مهمان مادر

1378 میک

1375 ابر و خورشید

1373 آرایش مرگ

1373 اشک و لبخند

1373 پری

1371 دیانا باخ

جلسه در سال 1371 در استانبول

1371 آوینار

سریال تلویزیونی:

2012 – خروس

1389 نون و ریحون

سرآشپز 2018

1388 شمس العماره

1377. افسانه خشخاش طلایی

فیلم تلویزیونی

1391 چشماتو ببند


بیشتر بخوانید  از کفش ملی تا صندل اوکاباشی | ادامه میراث خانواده ایروانی در جورجیای آمریکا

دیدگاهتان را بنویسید