اعتبارات حمایتی هلال احمر ۳۰ برابر افزایش یافت



به گزارش ایرنا، فرید مرادیان روز چهارشنبه در دیدار با استاندار ایلام اظهار داشت: اعتبار حمایتی و بشر دوستانه هلال احمر از ۱۲ میلیارد در سال ۹۹ به بیش از ۳۲۰ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۰ رسیده است.

وی افزود: یکی از شاخص های ۱۰ گانه عملکرد داروخانه های هلال احمر، کمک های مردمی و بشردوستانه است که تلاش داریم همچنان این روند استمرار داشته باشد.

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال‌احمر تاکید کرد: استان ایلام دارای ظرفیت های بسیار بالایی در بخش های مختلف است و کل کشور باید قدردان جانفشانی مردم این دیار در دوران دفاع مقدس باشند.

مرادیان یادآور شد: نیروهای جمعیت هلال احمر استان ایلام در حوادث و مخاطرات طبیعی بارها توانایی ها خود را به اثبات رسانده و همواره با عشق و علاقه به مردم تمام توان خود را بکار گرفته اند.

وی ادامه داد: ۳۷ داروخانه هلال احمر در سراسر کشور فعال است که مهم ترین هدف این داروخانه ها در وهله نخست کمک و حمایت های بشر دوستانه است.

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال‌احمر با اشاره به شیوع کرونا و اهتمام هلال احمر برای مقابله با این بیماری و حمایت از مردم نیز یادآور شد: این استان به هر اندازه به نیروی تخصصی واکسیناتور نیاز داشته باشد، مساعدت خواهیم کرد.

به گزارش ایرنا، مقرر شد هلال احمر کشور در خصوص تامین تعدادی دستگاه اکسیژن ساز و ۳۰ هزار ماسک را در اسرع وقت به استان ایلام اقدام کند.

بیشتر بخوانید  این گنج با فلز فرازمینی ساخته شده است! + تصاویر

دیدگاهتان را بنویسید