اظهار نظر عجیب ترلان پروانه



آنچه دیگران می خوانند:

پروانه ترلانی او یک بازیگر ایرانی است. پروانه ترلانی بعد از جراحی زیبایی تغییرات زیادی به وجود آمد. پروانه ترلانی با تغییرات زیادی پس از جراحی همراه است. پروانه ترلانی شایعات زیادی در مورد زندگی شخصی او وجود دارد. پروانه ترلانی ترلان پروانه در ادامه سخنان عجیبی درباره کادوهای روز ولنتاین اظهار داشت که کاربران فضای مجازی به آن واکنش نشان دادند.

پروانه ترلانی

بیوگرافی ترلان پروانه

ترلان پروانه در 18 تیر 1377 در شیراز به دنیا آمد. او یکی از بازیگران جوان سینما و تلویزیون است که از کودکی به این حرفه مشغول بوده و در یکی از غروب های سال 1383، 1384 در پنج فیلم به ایفای نقش پرداخت. ، دغدغه، بالابند، زن تقلیدی، مادر صدامو و چپ دست و رسما وارد سینما شد و حالا در نوجوانی بالای شصت سال است. این مجموعه شامل فیلم‌ها، سریال‌ها و فیلم‌های تلویزیونی است. او برای بازی در فیلم «آهو گریفون» برنده پروانه طلایی بهترین بازیگر زن از جشنواره فیلم کودک و نوجوان شد.

رشته تحصیلی ترلان پروانه

او فارغ التحصیل رشته گرافیک است و یک برادر بزرگتر به نام عرفان دارد که مادرش پریسا فروغی خانه دار و علاقه زیادی به بازیگری و پدرش مهندس است.

پروانه گیاهخوار ترلان

من در وعده های غذایی خود سبزیجات زیادی می خورم و کلم بروکلی یکی از سبزیجات مورد علاقه من است. مخصوصاً وقتی مامان این کلم را می پزد و سس خودش را روی آن می ریزد

بیشتر بخوانید  این 4 گیاه آپارتمانی انرژی منفی را از خانه دور می‌کنند + تصاویر

ترلان پروانه و آشپزی

آشپزی را دوست دارم و اگر وقت داشته باشم آشپزی می کنم. اوقات فراغتم را به تماشای فیلم و کتاب خواندن می گذرانم، بنابراین وقت کمتری برای آشپزی دارم، اما اگر وقت پختن داشته باشم، بیشتر ماکارونی می پزم، زیرا به آشپزی مسلط هستم و آن را بسیار دوست دارم.


دیدگاهتان را بنویسید