مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

اظهارات جنجالی الهام حمیدی برای شغل همسرش

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

چندی پیش الهام حمیدی بازیگر تلویزیون و سینما در اظهاراتی جنجالی درباره شغل خاص همسرش صحبت کرد. الهام حمیدی قبل از عروسی بارها گفته بود که دوست ندارد با یک بازیگر ازدواج کند و همسر دوم الهام حمیدی هم شغل دیگری دارد.الهام حمیدی قبل از ورود به عرصه بازیگری برای اولین بار ازدواج کرده بود اما این رابطه به نتیجه نرسید. . مدت زیادی طول کشید و خیلی زود به طلاق ختم شد.

الهام حمیدی

او یک بازیگر حاشیه ای در فضای مجازی است. الهام حمیدی فارغ التحصیل رشته حسابداری از دانشگاه آزاد رودهان است. الهام حمیدی یک ترم در کلاس های بازیگری رفت و از همان کلاس بود که برای بازی در آوای در گلستان ساخته رامین باشی انتخاب شد. با بازی الهام حمیدی در سریال مسافری از هند تجلیل شد. الهام حمیدی علاوه بر بازیگری به طراحی لباس نیز می پرداخت.

حاشیه جدید الهام حمیدی

الهام حمیدی پس از تولد دومش تصویری از خود با چهره ای جدید به اشتراک گذاشت که بسیار متفاوت و مصنوعی است.

الهام حمیدی بازیگر معروف در صفحه شخصی اینستاگرامش عکس جدیدی از چهره خود با آرایش مصنوعی بسیار غلیظ منتشر کرد. الهام حمیدی بازیگر سرشناس سینمای ایران که به تازگی دومین فرزند خود را به دنیا آورده است به سبک بهار رهنام ظاهر شد. الهام حمیدی پس از تولد دومش تصویری از خود با چهره ای کاملا کاربردی و مدرن به اشتراک گذاشت.

بیشتر بخوانید  فال قهوه امروز | ته فنجون قهوه‌ات چه خبره؟ | خبرای خوبی در انتظارته! + تفسیر دقیق

الهام حمیدی

الهام حمیدی بازیگر مطرح و مشهوری که به تازگی دومین فرزند خود را به دنیا آورده است تصویری کاملا متفاوت و ادیت شده با مژه های بلند را در اینستاگرامش منتشر کرد. الهام حمیدی با انتشار پستی در اینستاگرامش از سفرش به شمال کشور خبر داد.

الهام حمیدی بازیگر سرشناس ایرانی است که گاهاً خود را بسیار مطرح کرده و با تبلیغات و معاشقه های خود سر و صدای زیادی در مزون به پا کرده است.

الهام حمیدی بازیگر معروف سینما و تلویزیون است که به تازگی برای دومین بار مادر شده و اکنون صاحب دو فرزند دختر و پسر شده است. او سال هاست که به طور فعال به این حرفه مشغول است و با بازی در سریال جذاب «یوسف پیامبر» بسیار بیشتر دیده شده است.

الهام حمیدی

الهام حمیدی بازیگر خودخوری است که از ثروتش گلایه می کند و می گوید زندگی اش سخت است، اما آنچه در داستان هایش با ماشین پورشه اش نشان می دهد چیز دیگری است!

این بازیگر به استایل های رنگارنگ و خاص علاقه زیادی دارد که البته خیلی هم زیبا نیست و هر تفاوتی هم جذاب نیست. او اخیرا در سخنان خود اعتماد به نفس را رد کرده و گفته است: تا به حال خوش تیپ تر از خودم ندیده ام!

الهام خانم این روزها بعد از زایمان بیشتر در خانه ها می بینیم که لباس ها و لباس هایش را جلوی آینه تبلیغ می کند که البته پول خوبی هم دارد.

این روزها در اینستاگرام، حتی اگر فقط یک وبلاگ نویس باشید، به راحتی می توانید از تبلیغات درآمد کسب کنید، حالا فکر می کنید که اگر مشهور باشید، دیگر همه چیز تمام شده است و نیازی به اقدام نیست!

بیشتر بخوانید  بازار خودرو بهم ریخت | پژو 206 و پژو 207 گران شد | پژو پارس هم خرق عادت کرد | قیمت امروز محصولات ایران خودرو و سایپا 22 آبان

ناگفته نماند که الهام حمیدی با وجود داشتن بیش از 3 میلیون فالوور، تبلیغات زیادی در اینستاگرام خود منتشر نمی کند و فقط در خانه ها مانند یک مدل معروف لباس می پوشد. حداقل فالوورهای خود را با آن عصبانی نکنید.

الهام حمیدی

الهام حمیدی اولین بار در سال 1355 در سن 20 سالگی ازدواج کرد اما این وصلت دیری نپایید و منجر به طلاق شد. او پس از بیست سال مجردی، در سال ۱۳۹۶ برای دومین بار ازدواج کرد. اما چندی پیش خانم الهام ویدیویی را پشت فرمان هنگام رانندگی منتشر کرد که در اینستاگرام بسیار جنجالی شد. کاربران این حرکت آن را رجزخوانی می دانستند.

بیوگرافی الهام حمیدی

نام اصلی: الهام حمیدی

زمینه فعالیت: بازیگر

تاریخ تولد الهام حمیدی: 17 آذر 1356 در تهران

محل زندگی: تهران

ملیت ایرانی

سالهای فعالیت: 1380 تا کنون

وضعیت تأهل و همسر الهام حمیدی

الهام حمیدی برای اولین بار در سال 1376 در سن 20 سالگی و قبل از ورود به عرصه بازیگری ازدواج کرد اما این رابطه دیری نپایید و خیلی زود به طلاق ختم شد.

چندی پیش الهام حمیدی با انتشار عکسی خبر ازدواجش را اعلام کرد.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *