مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

اطلاعیه های کیکر ؛ بایرلورکوزن در حال حاضر در حال خرید سردار آزمون است – اخبار دنیای فوتبال – خبر ورزشی تسنیم

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


طبق گزارشات خبرگزاری تسنیمکاپیتان تستا ، که در روزهای اخیر گفته می شود به بایرلورکوزن می پیوندد و حتی تصور می شود که زنیت سن پترزبورگ و لورکوزن در مذاکرات سطح بالا برای انجام این حرکت حضور دارند ، اکنون گزارش می دهد که باشگاه آلمانی در حال حاضر در حال بررسی مهاجم ایرانی است. بالا

به گزارش مجله آلمانی “Kicker” ؛ سران بایر لورکوزن ناظر سردار آزمون هستند تا حملات خود را افزایش دهند اما به دلایل مالی در حال حاضر خرید مهاجم زنیت را ممنوع کرده اند. بر اساس این گزارش ؛ بایرلورکوزن پیش از این قصد داشت لوکاس آلاریو را که قرارداد فعلی او در پایان ژوئن 2022 به پایان می رسد ، بفروشد و 26 سال آزمایش به عنوان بازیکن جانشین مهاجم آرژانتینی داشت ، اما برنامه تغییر کرد و آلاریو در آستانه پیش بینی قرار داشت. این قرارداد تا سال 2024 تمدید می شود.

“کیکر” ادامه داد ؛ انتقال مهاجم ایرانی به زنیت سن پترزبورگ در لورکوزن در تابستان امسال اتفاق نمی افتد و دلیل آن هم مبلغ کل است که باشگاه آلمانی باید برای حقوق و انتقال آزمون بپردازد که حدود 30 میلیون یورو خواهد بود. . بر اساس این گزارش ؛ این توافق در حال حاضر در بالاترین سطح مذاکرات به حالت تعلیق درآمده است.

در آخرین بخش این گزارش آمده است ؛ اگرچه فروش آینده لئون بیلی به استون ویل با مبلغ 32 میلیون یورو (بعلاوه پاداش های احتمالی) به او این فرصت را می دهد تا در انتقال آزمایشی مانور دهد ، اما بایرلورکوزن در حال حاضر به دنبال جذب یک بال جدید است.

بیشتر بخوانید  ببینید | فوری؛ جلسه ویژه در خانه مسی / فداکاری بازیکنان بارسا برای لئو

انتهای پیام /

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *