اطلاعیه عجیب هادی چوپان همه را شوکه کرد



آنچه دیگران می خوانند:

بیا شپردقهرمان نامدار ایران در رشته پرورش اندام که ملقب به گرگ ایرانی است، موفق شد در مسابقات مسترز المپیا در آمریکا قهرمان شود و جایزه ارزشمند 400 هزار دلاری را از آن خود کند.ایرانی عنوان قهرمانی را از آن خود کرد! در گذشته عناوین قهرمانی بین ورزشکاران آمریکایی، اروپایی و حتی آفریقایی رد و بدل می شد و آخرین باری که یک آسیایی این عنوان را کسب کرد، 40 سال پیش بود که یک ورزشکار لبنانی جایزه ساندو (جایزه ویژه قهرمان مستر المپیا) را از آن خود کرد. .راهنمای چوپانستاره روز بدنسازی که به تازگی بر سکوی اول مسترالمپیای 2022 آمریکا قدم گذاشته است، در هفته های اخیر با موجی از تمجید و قدردانی مواجه شده است. حالا برای استقبال از آنها بیانیه عجیبی صادر کرده است.

بیا شپرد

طبق معمول، احوالپرسی توسط افرادی غیر از خود قهرمان یا شخصیت مغرور تهیه می شود. از این رو اعلام هادی چوپان برای دیدار با وی در فرودگاه شیراز برای جمعی از کاربران شبکه های اجتماعی تعجب آور بود.

البته این گروه از این اقدام هادی چوپان استقبال کردند و گفتند که او این کار را برای جلوگیری از مصادره قهرمانی خود به نفع فرد یا افراد خاصی انجام داده است.

وی در این بیانیه تاکید کرد که این کار را برای شادی کشور انجام می دهد. وی بعداً گفت که افتخار، مدال و تندیس تاریخی را با حاضران در این گردهمایی و مراسم تقسیم خواهد کرد.

بیشتر بخوانید  آلودگی هوای مشهد تا کی ادامه دارد – ایران چطور

به گفته هادی چوپان، وی ساعت 9:30 صبح روز پنجشنبه 17 آذرماه وارد فرودگاه شهید دستغیب شیراز می شود.


دیدگاهتان را بنویسید