اطلاعات تفصیلی در مورد سورتمه تفریحی دربند از ساعت کاری تا آدرس و…!


مجتمع تفریحی سورتمه دربند


  • ویژگی های مجموعه: کافه، رستوران، آتلیه عکاسی، پارکینگ مناسب (جنب پارک گلابدرا)

  • نشانی: خیابان دربند، نرسیده به میدان دربند، انتهای خیابان اسدالهی.

  • شماره تلفن جهت رزرو وانت: 24557-021 (در ساعات کاری)

  • تلفن پشتیبانی: 22829990 تا 94

  • وب سایت مجموعه www.iran-fun.ir”

  • ساعات کار مجموعه: شنبه تا پنجشنبه از ساعت 16 تا 21، جمعه و روزهای تعطیل از ساعت 10 تا 22


سورتمه بسته


قیمت برای هر نفر: سورتمه یک نفره 50000 تومان کوبنده یک نفره 40000 تومان


سورتمه بسته


شرایط سورتمه سواری: حداکثر وزن کاربر تا 110 کیلوگرم قد زیر 120 سانتی متر با سالمند بدون بلیط 6 سال به بالا در صورتی که قد به 120 سانتی متر رسیده باشد باید به تنهایی از آن استفاده کند.


سورتمه دربند تهران


راه های دسترسی به مجموعه: وسیله نقلیه شخصی مترو تهران (تاکسی خطی ابتدای خیابان دربند به سمت ثرتمه تهران)

شرح:

اگر اهل تفریح ​​و هیجان هستید و ساکن تهران یا مسافر تهران هستید، باید بگویم که در پشت چهره دودی این شهر جاذبه های بسیار متفاوت و دوست داشتنی وجود دارد. پارک گلابدره با ظاهری مدرن در دامنه کوه های شیب دار و صخره ای دربندا واقع شده است. نمای شمالی پارک کوهستانی دربند و منظره زیبای شهر تهران در جنوب قابل مشاهده است.


عکس سورتمه دربند

این سورتمه ها با سرعت 40 کیلومتر در ساعت در مسافتی بیش از 850 متر در مسیری از سطح زمین حرکت می کنند و روی ریل های مطمئن و ایمن می پیچند. هیجان و تازگی زیاد آن برای گردشگران بسیار جذاب است. اگر در تهران سورتمه سواری را تجربه کنید، مطمئناً این تجربه را بارها و بارها تکرار خواهید کرد.


درباره سورتمه های بسته

ماشین هایی که روی ریل حرکت می کنند ظرفیت یک نفر را دارند و جالب است که مسافر می تواند سرعت این سورتمه ها را کنترل کند، زیرا در کنار سورتمه یک اهرمی وجود دارد که می توان آن را کشید، سرعت کم می شود و می توانید با خونسردی آن را مشاهده کنید. مسیر و مناظر اطراف (البته اگر و سورتمه پشت سرتان کند شد)، اگر هیجان بیشتری می خواهید، دنده را عوض نکنید و از تپه ها و تپه ها دوری کنید. و چرخش 360 درجه، از هیجان ردیابی یکباره لذت ببرید.


سورتمه کجاست؟

مجموعه سورتمه دربند در یکی از مرتفع ترین و خوش آب و هواترین مناطق تهران (پارک گلابدره) راه اندازی شد. در کنار سورتمه سواری، سپر ماشین نیز یکی از بازی های این بخش است.


بیشتر بخوانید  کرمانشاه بهشتی دیگر برای گردشگران

دیدگاهتان را بنویسید