مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

اضافه کاری این سربازان بخشیده می شود

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، سازمان انتظامی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: اضافه کاری سالیانه جذب نیرو که اخیراً توسط رئیس سازمان وظیفه عمومی توسط فرماندهی کل کشور ابلاغ شده است، دارای خدمت است. پایگاه از 11 آذر 1400 و شامل سربازان وزارت دفاع، سپاه و ارتش جمهوری اسلامی نمی شود.

سازمان وظیفه عمومی در اطلاعیه ای اعلام کرد: کمک هزینه سالانه اضافه کار سربازان وظیفه که اخیراً از سوی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح از سوی فرماندهی معظم کل قوا ابلاغ شده است، تنها شامل کمک هزینه اضافه کار نیروی انتظامی زیر 12 سال می شود. / 1/1400 و شامل سربازان وزارت دفاع، سپاه و ارتش جمهوری اسلامی نمی شود.

این اطلاعیه با اشاره به اینکه اخطار بخشودگی اضافه کار فقط شامل سربازان فرماندهی انتظامی کل می شود، تصریح می کند: اضافه کار سالیانه (پشت دفترچه) کلیه سربازان فرماندهی انتظامی تا پایان خدمت 1400/12/12، سربازان متاهل و مجرد. . 2 ماه بخشیده شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، به مشمولانی که فاقد مرخصی سالانه می باشند، با در نظر گرفتن وظایف تشکیلاتی و با رضایت فرماندهان محترم یگان ها از وظایف رسمی مرخصی تشویقی یک ماهه اعطا می شود. کارکنان

لازم به ذکر است: دست اندرکاران و خانواده های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گویا به شماره 096480 و یا کانال سازمان در پیام رسان سروش به آدرس khabaresabazi @ از اخبار مربوطه مطلع شوند.

بیشتر بخوانید  دستمزد رونالدو در منچستریونایتد چقدر است؟
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *