اصلاح رویکردهای سازمانی با محوریت مشتری مداری اولویت سایپا است



همزمان با برگزاری نمایشگاه بین المللی خودرو در استان مازندران، نشست مدیران ارشد گروه خودروسازی سایپا در حوزه فروش و خدمات پس از فروش با جمعی از نمایندگی های استان مازندران برگزار شد.

در این مراسم غلامرضا دولتی گفت: تلاش گروه سایپا بهبود رویکردها در سازمان است و در این راستا مشتری مداری محور اصلی است.

وی تصریح کرد: در گروه سایپا تغییر در ساختار شبکه فروش و خدمات فروش و هر آنچه مربوط به این زنجیره است آغاز شده است.

قائم مقام مدیرعامل سایپا گفت: پیش نیاز رسیدگی به امور مشتریان، پرداختن به تجارت شبکه خدمات پس از فروش است و اگر می خواهیم مشتریان راضی داشته باشیم باید شبکه راضی داشته باشیم.

وی در خصوص کیفیت قطعات و نحوه ارائه خدمات خاطرنشان کرد: مدیرعامل گروه سایپا بر تولید و تحویل خودروهای بی عیب و نقص تاکید دارد و خودروسازان و قطعه سازان ما در این زمینه تلاش می کنند.

دفاری تولید اقتصاد را یکی از موضوعات مورد تاکید مدیریت ارشد گروه سایپا برشمرد و گفت: تولید خودروهای اقتصادی بسیار مهم است و مهم این است که بتوانیم خودروهایی تولید کنیم که کمترین ضرر را داشته باشند و به همین منظور تولید ساینا تولید شود. و دستور به توقف تیبا داده شد .

قائم مقام مدیرعامل گروه سایپا گفت: متاسفانه سایپا در سال های گذشته سرمایه گذاری خوبی در زمینه تولید موتور نداشته است و برای رفع این مشکل تلاش می شود در ابتدا موتورهای 1600 سی سی و 16 سوپاپ تولید شود. حمایت مدیریت ارشد گروه.”

بیشتر بخوانید  تست بهترین بازیکن فصل روسیه در لیگ برتر شد / بهترین او زنیت - اخبار فوتبال ایران - اخبار ورزشی تسنیم

وی افزود: در خصوص خودروهای وارداتی نیز مذاکراتی با شرکا انجام شده و این موضوع به وزارتخانه ابلاغ شده و در صورت تایید در آینده اعلام خواهد شد.

قائم مقام مدیرعامل شرکت سایپا در خصوص همکاری و یکپارچگی شبکه نمایندگی ها و بهره گیری از پتانسیل دو خودروساز بزرگ کشور گفت: از سال گذشته مذاکراتی برای اتحادیه دو خودروی بزرگ در حال انجام است. تولیدکنندگان در کشور». ، سایپا و ایران خودرو و تلاش می کنیم از ظرفیت ها و توانمندی های یکدیگر بهره ببریم.» و بر این اساس و به منظور کاهش هزینه ها و افزایش نمایندگی ها زمینه های همکاری مشخص می شود.

دوفری در خصوص برگزاری نشست همفکری با دستگاه ها گفت: سال هاست که چنین فضایی برای تعامل با شبکه دستگاه های استانی ایجاد شده است و باید از این فرصت ها برای تجدید این روابط استفاده کرد، بنابراین امسال در استان ها فارس این دیدارها در خراسان و مازندران برگزار شد.

وی افزود: علاوه بر این، مدیران ارشد فروش و خدمات پس از فروش گروه سایپا جلساتی را با کانون انجمن های نمایندگی تهران و کانون استان ها برگزار کردند و ارتباط بسیار گسترده تری نسبت به گذشته برقرار شد. آذرماه جلسه ویژه ای با حضور مدیرکل و مدیران ارشد فروش و شبکه نمایندگان در دستور کار قرار گرفت.

لازم به ذکر است در پایان این نشست نمایندگان فروش و خدمات پس از فروش گروه سایپا گزارش عملکرد شش ماهه نخست سال جاری را ارائه کردند و با ارائه راهکارها و پیشنهادات سازنده موانع و مشکلات پیش رو اعلام شد. بهبود و بهبود وضعیت.

بیشتر بخوانید  قیمت‌های عجیب و غریب حیوانات خانگی؛ سگ ۴٠ میلیون تومان

سایپان نیوز

دیدگاهتان را بنویسید