اصلاح بهزاد نبوی



حسن رسولی ، فعال سیاسی اصلاح طلب و عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: “در مورد آینده اصلاح طلبی ، من فکر می کنم که سرانجام شاهد یک سری اصلاحات ساختاری در میان اصلاح طلبان خواهیم بود ، اما اساس کار تغییر نمی کند و این روند تغییر نمی کند. حذف می شود و قابل حذف نیست. “

وی افزود: حضور اصلاح طلبان براساس خواسته های تاریخی ، فرهنگی ، اجتماعی و سیاسی مردم ایران است و فرایندی است که بیش از صد سال قدمت دارد و بنابراین وجود آن تحت تأثیر این پیروزی و باخت در انتخابات نیست. “اصلاح طلبان می توانند برای رسیدن به آرمانهای اصلاح طلبانه خود تغییرات ساختاری ، رویه ای و سازمانی ایجاد کنند ، اما معتقدم که بر اساس شواهدی که ارائه کردید ، آنها با یک یا دو انتخاب سرنگون شدند. بابا.

رسولی اظهار داشت: در شرایط فعلی ، وقتی فرح بالی بر جامعه اصلاحات ایران تمرکز دارد ، روند بازسازی سازمان اصلاحات باید با تمرکز بر بهزاد نبوی آغاز شود. این بدان معناست که سی یا بیشتر از احزاب با تمرکز خود و با استفاده از اعتماد سایر بزرگان اصلاحات ، اول ، روند توسعه و گسترش خود را متوقف می کنند ، و دوم ، در قالب یک برنامه ، پروژه ادغام این احزاب را تعیین می کنند. من فکر می کنم امروز جبهه اصلاحات ایران به ریاست آقای بهزاد نبوی ظرفیت چنین کاری را دارد.

این فعال سیاسی اصلاح طلب ادامه داد: ما از نظر کمی احزاب زیادی داریم اما از نظر کیفیت هیچ سیستم حزبی نداریم. در حال حاضر ، به عنوان یک فعال سیاسی اصلاح طلب ، من عضو حزب نیستم و یکی از دلایل عضویت من در احزاب فعلی این نیست که فکر می کنم احزاب فعلی آنها و تنوع آنها زمینه را برای شکست احزاب در ایران.

بیشتر بخوانید  بزرگترین تهدیدی که جهان تاکنون با آن روبرو بوده است

سرانجام وی گفت: “اگر مهندسان نبوی ابتکار عمل را بدست آورند ، من به عنوان یک فعال سیاسی ملحق می شوم و عضو یکی از دو یا سه حزب اصلاحاتی می شوم که متحد شده اند ، فراگیر می شوند و از قدرت نفوذ کیفی برخوردارند. “

27215

دیدگاهتان را بنویسید