اصرار پارلمان در تحقیق درباره نهاد ریاست جمهوری / پایان دولت به معنای پایان تحقیقات نیست


حجت الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیئت مدیره مجلس که می شود گفتو وی به خبرنگار پارلمانی فارس گفت: شورای تحقیق نهاد ریاست جمهوری و مرکز تحقیقات استراتژیک ریاست جمهوری در حال کار هستند و به هیچ وجه منتظر پایان دولت دوازدهم نیستند ، زیرا تعهدات قانونی آنها ایجاب می کند تا پایان تحقیقات مشکلات را پیگیری کنند .

وی افزود: بسیاری از اقدامات کنار گذاشته شده در دولت آقای روحانی وجود دارد که یکی از آنها کمبود نیروگاه مناسب و افت گسترده است ؛ متأسفانه در چند روز گذشته قیمت اتصالات و فولاد افزایش یافته است ، در حالی که تمام فولاد و کارخانه های سیمان به دلیل ناتوانی دولت در انجام مسئولیت های خود در ساخت نیروگاه قطع شده اند.

عضو دفتر پارلمان اظهار داشت: مجلس یازدهم قطعاً با کنارگذاشتن اقدامات دولت دوازدهم مخالفت خواهد کرد قضایی وی همچنین قول داد که به این موضوعات بپردازد. به نظر می رسد ابهامات زیادی در مورد رفتارهای مشکوک وجود دارد ، مانند انتشار نوار مصاحبه آقای ظریف و نقش مرکز مطالعات استراتژیک رئیس جمهور در این مسئله و تأثیرگذاری بر موضوعات.

سلیمی گفت: خود آقای روحانی درباره پخش آقای ظریف گفت كه این كار توسط افراد نفوذی انجام شده است و مقامات ارشد دولت دوازدهم باید توضیح دهند كه نفوذی ها در نهاد ریاست جمهوری چه می كنند ، بنابراین مجلس یازدهم قطعاً در مورد تحقیق در مورد نهاد ریاست جمهوری بحث خواهد كرد. تسلیم نخواهد شد و باید مشخص شود كه رئیس جمهور كدام متخلفان را اذعان كرده و چرا دولت آنها را شناسایی نكرده است.

بیشتر بخوانید  جانسون به دروغگویی در مورد کرونا متهم شد

وی خاطرنشان کرد: انتظار داشتیم وزارت اطلاعات دولت آقای روحانی نفوذی ها را به دولت دوازدهم معرفی کند اما متأسفانه این وزارتخانه سکوت کرد. در این بین ، حتی مقام معظم رهبری نیز به موضوع انتشار صوت مصاحبه آقای ظریف وارد شده اند و این یک اشتباه بزرگ است و باید وظیفه تأثیرگذاری بر نهاد ریاست جمهوری مشخص شود و باید روشن شود که چرا این افراد معرفی نشده اند و در این مدت مجازات شد. آنها نرسیده اند و چرا دولت آنها را در این دوره وارد قوه قضاییه نکرده است.

این عضو هیئت رئیسه مجلس اظهار داشت: قطعاً موضوع تحقیق و تفحص از نهاد ریاست جمهوری و مرکز تحقیقات استراتژیک ریاست جمهوری فراموش نشده است و نمایندگان که آنها ادامه خواهند داد ، و اگر عده ای به دنبال آن باشند ، این مشکل فراموش می شود و به مرور مسلماً اشتباه خواهد بود ، زیرا اقدامات آنها وضعیت نظام را لکه دار کرده و با اعتبار جمهوری اسلامی بازی کرده است. موضوع کوتاه نخواهد بود

آخر پیام /


دیدگاهتان را بنویسید