مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

اشرف: یک آخوند باتجربه و ورزشکار در زمین کار سختی است

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش ایرنا ، “نازنین” ملایی ، تنها قهرمان قایقرانی بانوان ایران شنبه شب با اولین کاروان ورزشکار این کشور برای شرکت در این تورنمنت بزرگ به ژاپن سفر می کند. مالایی اولین ورزشکار ایرانی است که در المپیک توکیو شرکت می کند.

کتایون اشرف ، نایب رئیس فدراسیون قایقرانی بانوان به ایرنا گفت: “خانم مولای برای رسیدن به المپیک توکیو بسیار تلاش کرده است و کادر فنی و فدراسیون برنامه لازم را برای وی تهیه کرده اند.” البته برخی از مشکلات این برنامه وجود داشت که توسط کادر فنی برطرف شد. یکی از این مشکلات طول دریاچه آزادی بود که نیمی از مسیر است.

نایب رئیس فدراسیون قایقرانی بانوان ادامه داد: اگرچه این مشکل مانع آموزش خانم مولای از قبل بود اما با مهارت کادر فنی و تلاش این ملی پوش برنامه ها به خوبی اجرا شد و وی توانست دوره آمادگی را پشت سر بگذارد خوب. “این دوره به پایان رسیده است و خانم مولای چند ساعت دیگر به توکیو پرواز می کند تا در میان اولین ها در جهان باشد. این می تواند آغاز یک دوره خوب برای او باشد.

اشرف با اشاره به آمادگی ذهنی پروانه ها برای حضور در المپیک توکیو ، افزود: او یک ورزشکار باتجربه و رشته های بزرگی را دیده است. او در مسابقات آسیایی جاکارتا در سال 2018 با بزرگان قاره کهن رقابت می کند. بدون شک وی آموزش های ذهنی لازم را برای توکیو خواهد داشت. مولای اولین کاروان ایرانی است که صبح جمعه وارد توکیو می شود و امیدوارم این آغاز موفقیت کاروان ایران باشد.

بیشتر بخوانید  آخرین آمار فوتی‌ها و مبتلایان به کرونا در کشور یکشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۰

قرار است بازی های المپیک توکیو از 2 اوت آغاز شود و تا هفدهم همان ماه ادامه داشته باشد. کاروان 66 رقابتی ایران در این دوره از مسابقات شرکت می کنند. نازنین مولای و علی آگامیرزی نماینده ایران در المپیک هستند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *