اشتغال پایدار بیش از 87 نفر و تولید سالانه 16 هزار تن مرغ در یک واحد تولیدی


به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، کشتارگاه مرغ مانشت که به دلیل کمبود نقدینگی به طور موقت تعطیل شد و کارگرانش کاری برای انجام کاری نداشتند ، با پیگردهای مداوم دادستان فعالیت خود را آغاز کرد.

این کشتارگاه با تولید روزانه 70 تن گوشت مرغ و ارسال آن به بازارهای مصرف علاوه بر ایجاد اشتغال مستقیم برای 87 نفر ، قادر به تولید و صادرات است حالت خوبه همچنین دارای؛ تولید و صادرات سازمان یافته باشد در قالب مورد توجه جدی مسئولان قرار گیرد.

به دنبال یک تور شبانه مشترک هستیم مجازات های دولت ایلام از کشتارگاه سپید مورگ منشت آوان مطابق تصمیمات کمیسیون نظارت بر تأمین نیازهای عمومی و نظارت بر روند تهیه و توزیع مرغ گرم و روند کشتار ، استخراج ، تولید و تولید بهمراه دادستانی مورد بررسی قرار گرفت. سلامتی.

بررسی نقص و مشکلات بهداشتی در کشتارگاه

علیرضا لطفی ، مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام ، در گفت وگو با فارس گفت: “طی یک بازدید سه ساعته مطابق با تصمیمات دادستانی برای نظارت بر نیازهای عمومی دادستانی استان. “تولید ، بسته بندی ، ذخیره سازی و حمل و نقل از نزدیک کنترل شده است.

وی افزود: واحدهای بازرسی و رصد باید بر گسترش گوشت مرغ نظارت بیشتری داشته و در اسرع وقت موضوع را گزارش دهند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام گفت: پس از بررسی ها ، نواقص و مشکلات بهداشتی کشتارگاه های مذکور برای بهبود کیفیت مرغ مدیران این کشتارگاهها بصورت کتبی مطلع شدند.

وی یادآور شد: تیم های نظارتی از استان ایلام و شهر ایوان به طور خاص روند کشتار در کشتارگاه های طیور را رصد می کنند و در صورت تخلف و مغایرت در پروانه های صادر شده ، در اسرع وقت به مقامات نظارتی استان اطلاع داده می شود.

بیشتر بخوانید  دلبری ستاره استقلال با درخشش از ساپینتو

سیاست ثابت قوه قضاییه موانع تولید E

افشار خسروی زاد دادستان ایلام یکی از وظایف کارکنان دادگستری را بازدید از واحدهای تولیدی و آشنایی با مشکلات این واحدها دانست و گفت: یکی از سیاست های دادگستری در قبال اقتصاد مقاومتی این است که موانع تولید را از بین ببرید. “

وی گفت: در این بازدید با استناد به کمبود مرغ در سراسر کشور و حومه ، اقداماتی برای توزیع گوشت مرغ و تحویل آن به مصرف کننده انجام شد و مسئولان روند توزیع را رصد کرده و تدابیری را برای رفع کمبود گوشت مرغ در نظر گرفتند. مرغ.

نظارت بر نتایج دادگستری

یکی از کارگران در گفت وگو با فارس گفت: در آن زمان حدود 88 کارگر به طور موقت بیکار بودند اما با اقدامات بعدی مقامات و دادگستری ، دوباره کار را شروع کردیم.

وی گفت: با توجه به سال تولید ، علاوه بر ایجاد فرصت های شغلی بهتر برای جوانان بومی ، با ارائه وام به کشتارگاه ها حمایت و بازدارندگی انجام می شود.

شهر ایوان با 55000 نفر جمعیت در 35 کیلومتری شمال ایلام واقع شده و دارای 2500 واحد صنفی فعال در قالب 10 اتحادیه کارگری در بخشهای تولید ، توزیع و خدمات است.

زیرا کشتارگاهها ارتباط مستقیمی با زندگی و سلامت انسان دارند؛ سازماندهی این مکانها نیز باید مورد توجه جدی مسئولان قرار گیرد.

انتهای پیام / 970813


دیدگاهتان را بنویسید