مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

اشتباه نکنید، مصرف آب میوه ها تاثیری در کاهش چربی خون ندارد!

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


تاثیر آب میوه بر چربی خون

تاثیر آب میوه بر چربی خون

«متاسفانه در بسیاری از موارد مردم فکر می کنند که این نوع غذا می تواند جایگزین داروها شود، مصرف دارو را قطع می کنند.

بابک رضایی بیان کرد: در کم‌چرب خون، مصرف آب خوب یا سبزیجات شوید می توانند تا حدودی موثر باشند، اما با فشار خون بالا، مصرف این غذاها تغییری در میزان چربی خون ایجاد نمی کند.

وی گفت: در بسیاری از موارد تصور می شود که تعداد طبیعی لیپیدهای خون در همه افراد یکسان است. وی افزود: افراد مبتلا به هیپرلیپیدمی باید توجه داشته باشند که تعداد طبیعی لیپیدهای خون در افراد مختلف یکسان نیست و به سن یا بیماری زمینه ای بستگی دارد. متفاوت است.

لذت، بی حسی اندام ها، سرگیجه، سردرد و خواب آلودگی علائم چربی وی به خون اشاره کرد و افزود: این بیماری در برخی موارد بدون علامت بوده و بر اساس آزمایشات مربوطه بروز می کند.

تاثیر آب میوه بر چربی خون

این متخصص داخلی خاطرنشان می کند: علت آن ممکن است چربی خون باشد بروز بیماری قلبی و عروقی و در نهایت بروز سکته قلبی و مغزی یادآور شد: البته در صورت تغییر رژیم غذایی و ورزش، انسان می تواند تا پایان عمر بدون مشکل به زندگی خود ادامه دهد.

وی مصرف روغن های حیوانی، روغن های گیاهی، خامه، کره، تخم مرغ، سس مایونز، گوشت قرمز و غذاهای پرچرب مانند کله پاچه را برای بیماران مبتلا به چربی خون مضر دانست و خاطرنشان کرد: رعایت رژیم غذایی داروی مناسب می تواند به میزان قابل توجهی چربی خون را کاهش دهد.

بیشتر بخوانید  علت کمردرد از دیدگاه طب سنتی


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *