اسنوا برای ششمین بار برند ایرانی منتخب مردم شد


اسنوا در نهمین جشنواره برند مردمی ایرانی که هر ساله به منظور ارائه برندی برگزیده با رای مردم برگزار می‌شود، موفق شد در هفت دسته از محصولات خانگی، یعنی. پرافتخارترین برند شرکت کننده این امر در این رویداد به رسمیت شناخته شد.

در سال 1400 تعداد 1500 برند در 102 گروه تخصصی در این جشنواره اندازه گیری شد. اسنوا تاکنون 6 بار از 9 بار گذشته در بخش لوازم خانگی جزو برندگان تندیس طلایی بوده است.

جشنواره برندهای پرطرفدار ایرانی، گسترده ترین رقابت برندهای مطرح در بازار ایران و یکی از مهم ترین رویدادهای برند کشورمان است که از مدلی مبتنی بر نظرسنجی عمومی برای شناسایی میزان حمایت مصرف کنندگان استفاده می کند. در جشنواره امسال، طی 75 روز، مخاطبان با حضور در سایت و ثبت بیش از هشتصد هزار رأی، برندهای ایرانی را بر اساس محبوبیت و رضایت در مصرف، در هر یک از گروه های کالا و خدمات رتبه بندی کردند. هدف از این همکاری بهبود جایگاه برند بر اساس آراء و نظرات مصرف کننده است.

معیارهای تعیین شده در نظرسنجی عمومی شامل ارائه خدمات مناسب، رعایت حقوق مشتری، مشتری مداری و رضایت از خدمات پس از فروش بود.


بیشتر بخوانید  درباره اولین شهر آجری جهان چه می دانید؟

دیدگاهتان را بنویسید