اسماعیلی: آنها در دربی به دنبال مجیدی بودند تا او را پایین بیاورند



به گزارش خبرنگار ورزشی فارس ، فرشید اسماعیلی ، وی پس از اعتصاب در تمرین استقلال در جمع خبرنگاران با بیان اینکه وضعیت مدیریت استقلال مانند نمونه ای شده است که می گوید کف دست من مو نیست ، این کار را انجام دهید ، گفت: من از رسانه ها ممنونم که آمدن آموزش امروز کودکان واقعاً گفتگوی خوبی دارند. ما نه مدیر عامل داریم و نه هیئت مدیره. این تیم دربی را برد اما تمرین متوقف شد و شرایط به همین شکل است. هیچ کس خوشحال نیست و بازیکن پنج ماه است که پول دریافت نکرده است. من می گویم آقای مدیرعامل ، اگر نمی توانید پول بیاورید ، دور هم جمع شوید و بروید ، زیرا نه مردم و نه بازیکنان شما را نمی خواهند.

وی در مورد اینکه مدیرعامل استقلال ادعا می کند من فقط کارهای اجرایی انجام می دهم و هیئت مدیره باید پول بیاورد ، گفت: هیئت مدیره کیست؟ همان آقایی که چند روز پیش به اینجا آمده و قول داده و رفته است؟

بازیکن استقلال با بیان اینکه این فرد عسگر ملکیان بود گفت: “من او را نمی شناسم.” پیشنهادات بیشتری از طرف بازیکنان ما وجود داشت. من درست نمی گویم؟ او امکانات خود را گفت.

اسماعیلی درباره درخواست خود از کمیته انضباطی استقلال گفت: این باشگاه کمیته انضباطی دارد. شما برای من نامه نوشتید ، اما به مردم می گویید من ننوشتم؟ سپس شما بروید و از من به دلیل انتشار دروغ از من شکایت کنید؟ آنچه که من گفت؟ اما من از او می ترسم. چرا آینده جوان من باید به دست کسی بیفتد که برای من تصمیم می گیرد وقتی که او از فوتبال چیزی نمی داند؟

بیشتر بخوانید  قطع یارانه برخی از بازنشستگان

وی ادامه داد: تاکنون 20 درصد جریمه شدم. این اصلاً اهمیتی ندارد و 80٪ جریمه دیگر دارد. عارف گلامی رابطه را قطع کرد. الان با این شرایط تمرین می کنم ، مصدوم می شوم.

بازیکن استقلال درباره اینکه مددی پس از دربی ورزشگاه را ترک کرد توضیح داد: مددی نباید مردم را ترک کند. آنها آن را نمی خواهند. من ، فرشید اسماعیلی ، اگر از استقلال استفاده نکنم ، روزی خواهم رفت. این تیم برای من و شما نیست بلکه برای مردم است. آنها مقصر هستند. این کار رو با مردم نکن

اسماعیلی ادامه داد: در مورد قراردادی که مددی می گوید مدیرعامل قبلی بسته شده است باید بگویم. وقتی آمد گفت قرارداد را کاهش دهید اما قرارداد که بسته شد قابل کاهش نیست. به همین دلیل مددی گفت چه باید کرد؟ او به خودش گفت که بنشیند و با بازیکنان صحبت کند و آنها را عصبی کند تا چیزی بگویند و آنها را جریمه کنند. آیا غیر از جریمه کار دیگری در این باشگاه دارید؟ هر روز نامه ای برای بازیکن می رسد. من از این وضعیت خسته شده ام. وقتی تلفنم را باز می کنم ، نامه باشگاه را دوباره می بینم. آنها حتی ظهر نامه بازی می کنند.

وی افزود: برنامه آنها این بود كه استقلال در دربی استقلال را از دست بدهند و فرهاد مجیدی را بركنار كنند اما برنامه آنها خراب شد و نقش خراب شد.

بازیکن استقلال درباره احتمال شکایت مدیرعامل باشگاه از خودش توضیح داد: این برای من اصلاً مهم نیست. او یک هفته پیش به اینجا می آید و قول پرداخت پول به بازیکن را می دهد ، اما شب دربی ، جایی که بازیکن باید حواسش را جمع کند ، به هتل می آید یا روز قبل از تمرین می گوید که می خواهیم شما را چک کنیم. گفتیم پول نمی خواهیم ، بگذارید بازی را ببریم. چرا می خواهید ذهن کودکان را آشفته کنید؟

بیشتر بخوانید  افزایش تعداد کشته شدگان در بیمارستان النصریه عراق

اسماعیلی گفت: من شش سال در این تیم بودم. از داریوش شوجایان بپرسید اگر من نگفتم قبل از دربی باز خواهند شد. آیا آنها قبل از دربی می آیند و می خواهند مزاحم بچه ها شوند؟ آنها از اینکه ما در دربی پیروز شدیم ناراحت هستند.

وی درباره احتمال حضورش در فصل آینده در لیگ ستارگان قطر گفت: در حال حاضر چیزی مشخص نیست اما من باید بحث کنم. قرارداد 9 بازیکن دیگر در پایان فصل است. شما باید ظرف دو هفته لیستی تهیه کنید و چگونه می خواهید با بازیکنی که 25٪ پول دریافت کرده است کار خود را تمدید کنید؟ آقای فن چه بگویم؟ دو روز دیگر ، اگر کار را تمدید نکنیم ، می گویند بازیکن گناهکار است ، اما از این به بعد به آن فکر کنید.

252 252

دیدگاهتان را بنویسید