اسرار بدن که از آنها آگاهی ندارید!


اسرار بدن

MeetNews شاید باورتان نشود ، اما چشم ها می توانند سلامت مغز را نشان دهند. افرادی که مویرگهای آنها از حد معمول گسترده تر است نمره ضریب هوشی کمتری دریافت می کنند. این مویرگها حتی نشان دهنده خطر بیماری قلبی در فرد است.

همچنین ، افرادی که از آپنه خواب رنج می برند (آپنه خواب بیش از 10 ثانیه در هنگام خواب طول می کشد) بیشتر در معرض جوش های سرسیاه یا گلوکوم (یک اختلال چشم) هستند. در حقیقت ، مردم دو برابر افراد عادی دچار گلوکوم می شوند. گلوکوم می تواند منجر به کوری شود. آپنه خواب با قطع اکسیژن لازم و آسیب رساندن به اعصاب بینایی باعث ایجاد آسیب به بینایی فرد می شود.

اینکه چگونه سن پوست نیز به خطر بیماری قلبی مرتبط است. ادعا می شود که درصد بالای چین و چروک های پوستی در انسان با افزایش خطر ابتلا به فشار خون بالا و بیماری های مرتبط همراه است.

مطالعه اخیر نشان داد مردانی که اثر انگشت آنها بیش از حد طبیعی است ، در مقایسه با مردان دیگر کمتر در معرض سرطان پروستات قرار می گیرند.

برخی نیز بوی ترس می دهند. این به این معنی است که وقتی شخص می ترسد ، ترکیبات شیمیایی تولید می کند که با بوی طبیعی بدن متفاوت است. در حقیقت ، مواد شیمیایی تولید شده توسط بدن در اثر تعریق با مواد شیمیایی تولید شده توسط ترس متفاوت است.

مطالعه دیگری نشان داد که بین سلامت قلب و گوش رابطه وجود دارد. وقتی یک شکاف مورب از لاله گوش ظاهر می شود ، فرد به احتمال زیاد به بیماری عروق کرونر قلب مبتلا می شود. با این حال ، محققان هنوز علت دقیق آن را مشخص نکرده اند.

بیشتر بخوانید  تارت شکلاتی یک شیرینی خوشمزه و مجلسی که حرف نداره! | طرز تهیه تارت شکلاتی +ویدئو

همچنین بین تاول های تبخال و زوال عقل رابطه وجود دارد ، اگرچه علت آن مشخص نیست. نتایج یک مطالعه نشان می دهد افرادی که اغلب تاول های تبخال را تجربه می کنند بیشتر در آینده با نقص شناختی دست و پنجه نرم می کنند.

خمیازه که حداقل از نظر تجربی کاملاً مسری ثابت شده است ، اما جالب است که خمیازه در تابستان کمتر از زمستان اتفاق می افتد. خمیازه کشیدن از نظر جسمی بسیار مفید است زیرا مغز می تواند درجه حرارت خود را در طی فعالیت های سنگین تنظیم کند.

دیدگاهتان را بنویسید