اسرائیل غده ای در بدن امت اسلامی است / هرگز آن را نخواهیم شناخت



به گزارش سلام نو به نقل از انتخابات، سخنگوی طالبان با بیان اینکه اسرائیل غده ای در بدن امت اسلامی است، بر موضع دولت افغانستان در عدم به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی تاکید کرد.

ذبیح الله مجاهد، سخنگوی طالبان گفت: اسرائیل یک رژیم صهیونیستی نامشروع است و ما هرگز آن را به رسمیت نخواهیم شناخت.

وی افزود: اسرائیل غده ای در بدن امت اسلامی است، قدس یک موضوع مشترک بین مسلمانان است و همه مسلمانان باید حول آن متحد شوند.

معاون وزیر اطلاعات و طالبان همچنین از تصمیم آمریکا برای به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت اسرائیل انتقاد کرد و گفت: این اقدامی علیه کل امت اسلامی و اقدامی پر از تعصب و غیرمنطقی بود.

وی افزود: ما دوست داریم با همه کشورهای منطقه و همسایگانمان و همچنین با کشورهای آسیایی رابطه داشته باشیم، اما اسرائیل کشوری بین آنها نیست و قطعاً با آنها کاری نخواهیم داشت.

محمد نعیم، سخنگوی دفتر سیاسی طالبان در قطر با تاکید بر اینکه افغانستان نیازی به برقراری روابط با رژیم صهیونیستی ندارد، گفت: “هیچ چیزی ما را با اسرائیل مرتبط نمی کند و ما به این رابطه نیاز نداریم.”

«انعام الله سمنگانی» معاون سخنگوی طالبان بر اهمیت مسئله فلسطین تاکید کرد و گفت: مسلمانان نباید مسئله فلسطین، مشکلات فلسطینیان و مسجد الاقصی را که قبله اول مسلمانان است فراموش کنند. “

وی با اشاره به سازش برخی کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی و عادی سازی روابط با این رژیم، تاکید کرد: دولت های سازشکار نباید با برادران و خواهران فلسطینی و همچنین مسجد الاقصی به توافق ننگین بپردازند.

بیشتر بخوانید  تحریم‌های جدید آمریکا علیه ۲۸ شرکت به دلیل حمایت از توسعه پهپاد‌های ایرانی و روسی

لینک کوتاه لینک را کپی کنید

دیدگاهتان را بنویسید