اسرائیل دبیرکل جهاد اسلامی را تهدید به ترور کرده است



به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، بنی گانتز در اولین گفت و گوی خود پس از پایان تجاوز به نوار غزه با خان، شبکه رسمی رادیو و تلویزیونی رژیم صهیونیستی گفت وگو کرد و مدعی شد که وی . آنها هیچ تعهدی در رابطه با آزادی رهبران فلسطینی ندارند.

او حتی علناً دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین، زیاد ناکاله را تهدید به کشتن کرد و گفت که زیاد ناکاله در هیچ کجای دنیا در امان نخواهد بود.

گانتز همچنین تلویحا ادعای یایر لاپید مبنی بر نظارت بر عملکرد ارتش در حمله به غزه را رد کرد و گفت: من اقدامات و فعالیت های ارتش را هدایت کردم و نخست وزیر به وظایف خود عمل کرد.

روزنامه یدیعوت آحارنوت نیز به نقل از وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نوشت: بنی گانتز اعلام کرد که تل آویو تعهدی به آزادی بسام السعدی و خلیل عواد در چارچوب آتش بس با میانجی گری مصر با جنبش جهاد اسلامی ندارد.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی حتی در مورد تصمیمی که تل آویو در مورد عواده که 150 روز است در اعتصاب غذا به سر می برد و همزمان با موضوع بسام السعدی خواهد گرفت، توضیحی نداد. رع، رهبر برجسته جهاد اسلامی که هفته گذشته در اردوگاه زندان جنین دستگیر شد نیز قرار است سخنرانی کند.

اما وزیر نظامی رژیم صهیونیستی در پایان نتوانست وجود این شروط در اعلامیه آتش بس را انکار کند و با اعتراف به پذیرش این شرط مدعی شد که تل آویو به مذاکرات با طرف مصری در این زمینه ادامه خواهد داد. .

بیشتر بخوانید  شیخ دیاباته در فهرست خرید پرسپولیس؟

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید