استیل: مهدویکیا را نیز به عنوان مربی تیم المپیک معرفی کردم / دربی با یک گل زودهنگام به پایان می رسد – اخبار فوتبال ایران – اخبار ورزشی تسنیم


حمید استیلی سرمربی سابق پرسپولیس درباره تقابل سرخپوشان تهرانی با استقلال در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اظهار داشت: این فینال زودرس است و البته هر دو تیم به دنبال پیروزی هستند تا شانس خود را برای قهرمانی بیشتر کنند. در این بین پرسپولیس که شرایط خوبی برای قهرمانی در لیگ برتر دارد ، می خواهد عنوان جام حذفی را بدست آورد تا یک فصل فوق العاده دیگر داشته باشد.

وی درباره غیبت کمال کامیابینیا و عیسی القاطر در این بازی اظهار داشت: من شنیده ام که القاطر می تواند شرایط بازی را پیدا کند اما اگر این دو بازیکن به دربی نرسند قطعاً افراد دیگر می توانند جای آنها را بگیرند . “با این حال ، باید بگویم که کامیابنیا بازیکن با نفوذی در خط هافبک است و القاطر نشان داده است که او مرد بازی های بزرگی است. با این حال ، کادر فنی پرسپولیس سید جلال حسینی را در دیدار با آلومینیوم نیاورد او را برای دربی خوب نگه داشت. سیامک نعمتی و وحید امیری نیز شرایط خوبی برای بازی به دست آوردند.

استیلی با اشاره به انگیزه های استقلال برای پیروزی در این بازی اظهار داشت: استقلال با توجه به اینکه شانسی برای قهرمانی در لیگ وجود ندارد ، معطوف به قهرمانی در جام است و البته بازیکنان این تیم انگیزه زیادی برای پیروزی در دربی دارند و به تو موفق خواهد شد جبران شکست مقابل پرسپولیس در لیگ برتر و قهرمانی در جام حذفی.

سرمربی پیشین سرخپوشان پیش بینی خود از نتیجه دربی را اینگونه بیان کرد: “اگر این بازی یک گل زودهنگام داشته باشد ، می توانیم شاهد یک بازی گلزنی باشیم و امیدوارم پرسپولیس دربی را با دو گل پیروز شود.” این دومین بار است که هواداران چنین بازی حساس را از دست می دهند. امیدوارم دربی آنقدر هیجان انگیز باشد که هواداران فوتبال از تماشای بازی در خانه لذت ببرند.

بیشتر بخوانید  ویدئو / از واکنش حمله کشتی اسرائیلی تا روزهای سخت افغانستان

سرمربی سابق تیم المپیک ایران همچنین در مورد حضور مهدی مهدویکیا در این تیم به عنوان سرمربی گفت: گل محمدی در تیم المپیک تایید شد. بدون شک مهدویکیا می تواند در تیم المپیک موفق باشد و من برای موفقیت مهدی هر آنچه لازم است را انجام خواهم داد.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید