استودیوی کشاورز در اردبیل شروع به کار کرد – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان



طبق گزارش ها گزارشگر بیشترمعاون هماهنگی اقتصادی اردبیل ظهر چهارشنبه در مراسم افتتاحیه این استودیو گفت: “آغاز رسمی برنامه های آنلاین کشاورزی در استان اردبیل یک اتفاق بسیار شاد و مهم است که می تواند در بخشهای مختلف منطقه موثر و تحول آفرین باشد.” کشاورزی. “

ارژنگ عزیزی به حوزه های مختلف کشاورزی از جمله غذا ، باغداری ، شیلات ، دام اشاره کرد و گفت: در همه این مناطق ، برای تقویت سیستم عملیاتی لازم است آخرین یافته های علمی و پژوهشی را به فعالان این بخش منتقل کنیم. بخش کشاورزی “

وی به راه اندازی رسمی استودیوی کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی اردبیل اشاره کرد و افزود: مدیریت ترویج کشاورزی سازمان جهاد سازمان اردبیل باید صدای کشاورزان و بهره برداران را به گوش مسئولان برساند.

معاون هماهنگی اقتصادی استاندار اردبیل گفت: کشاورزان همچنین باید تولید و رشد بخش کشاورزی را رصد کنند تا برنامه ها ، نظرات ، پیشنهادات و انتقادات خود را به مسئولان انتقال دهند و از تجربیات علمی و پژوهشی متخصصان این بخش استفاده کنند. “

عزیزی ، با تأکید بر اینکه آخرین ارتباط با مصرف کنندگان است مروجین وی گفت: “اگر دستورالعمل های غلط کشاورزان باعث تأخیر در بخش تولید شود ، مطمئناً ظرفیت سایر بخش ها از بین می رود.”

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: ما روشهای زیادی مانند آموزش و ارتقا انتقال دانش و اطلاعات كشاورزی به بیش از 120،000 كشاورز استان با سطح آگاهی و دانش مختلف را برنامه ریزی كردیم تا با همکاری افراد مختلف به این مهم دست یابیم. مسسات

بیشتر بخوانید  رئیس جمهور وارد بندرعباس شد

تولید 50 برنامه آموزشی تا پایان تابستان در استودیوی کشاورز

رئیس سازمان جهاد کشاورزی اردبیل نیز در این مراسم گفت: تلاش ما استفاده از ظرفیت متخصصان و متخصصان بخش کشاورزی و حمایت از کشاورزان به عنوان نمونه ای از توانایی استودیوی کشاورزان همراه با ظرفیت آموزشی است. برای انتقال آخرین یافته ها و دستاوردهای علمی. “و از تحقیق استفاده کنید.

خلیل نیکشاد گفتن اینکه این استودیو در واقع صدای کشاورزان و فرصتی برای برقراری ارتباط خواهد بود نزدیک تر و بهینه سازی بین آنها و کارکنان بخش کشاورزی فراهم شده است ، وی ادامه داد: برای حرکت از بخش کشاورزی سنتی به کشاورزی مدرن ، باید دانش خود را ارتقا داده و یافته ها را به مزارع منتقل کنیم.

وی گفت: استودیوی مزرعه زیرساختی است كه می تواند به ما در رسیدن به این مهم كمك كند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی اردبیل با بیان اینکه هدف از استفاده از این استودیو ارتقا the دانش و مهارت کشاورزان استان و استفاده هرچه بیشتر از فضای مجازی است گفت: توانایی تولید و ضبط برنامه های رادیویی و تلویزیونی مربوط به بخشهای مختلف کشاورزی در این استودیو وجود دارد.

نیکشاد وی گفت: تا پایان تابستان تولید و توزیع 50 برنامه آموزشی از طریق این استودیو هدایت شد و قطعاً تلاش ما تقویت سیستم آموزش و ارتقا است.

وی افزود: روشهای مقابله با آفات و بیماریها در مزارع آبیاری و باران میباردترویج روشهای آبیاری صحیح ، استفاده صحیح از کودها و سموم دفع آفات ، کنترل سرما ، چگونگی زنده ماندن در سالهای خشکسالی ، باغداری مناسب ، آموزش های مربوط به دام و طیور ، زنبورداری و ماهیگیری از جمله آموزش هایی است که در این ایام برنامه ریزی شده است.

بیشتر بخوانید  آبمیوه‌ای که باعث عارضه‌ قلبی می‌شود

رئیس سازمان جهاد کشاورزی اردبیل خاطرنشان کرد: این برنامه ها و برنامه های آموزشی با هدف پخش از این استودیو و به طور منظم در روزهای یکشنبه و سه شنبه ها از ساعت 9 تا 11:00 از طریق تلویزیون اینترنتی برکت ، شبکه اجتماعی تک و آدرس اینترنت قابل استفاده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید