مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

استقلال با ۱۰ امتیاز اختلاف قهرمان می‌شود / حسینی می‌تواند دروازه بان اول تیم ملی باشد

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

استقلال او پس از توقف مقابل سپاهان در اصفهان و کاهش فاصله با پرسپولیس دومی، در هفته بیست و ششم لیگ برتر مقابل شهر هدر استارت زد. شاگردان مجیدی در این بازی شروع خوبی نداشتند و با کمترین فرصت راهی رختکن شدند. در نیمه دوم با کمی تغییرات در ترکیب، استقلال ریتم بهتری گرفت و در نهایت در آخرین لحظات روی فرصت طلبی. آرمان رمضانی او توانست قفل دروازه حریف مشهدی را باز کند و در نبرد حساس هفته پیروز شود.

با کسب این 3 امتیاز حیاتی و در نظر گرفتن نرخ پرسپولیس آبی های پایتخت در فولادشهر اختلاف با رقیب سنتی خود را به همان 6 امتیاز رساندند تا با اعتماد به نفس بیشتری به مصاف فولاد بروند. به گفته برخی کارشناسان بازی با فولاد می تواند چالش بسیار سختی برای آبی ها باشد که سرنوشت قهرمانی را به شدت تحت تاثیر قرار می دهد. برای اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع خبر پخش شد وی گفت وگویی با مسعود قاسمی پیشکسوت باشگاه استقلال داشته که در ادامه می خوانید.

مجیدی در نیمه مربیان پیروز می شود

مسعود قاسمی پیشکسوت استقلال درباره بازی استقلال با شهرخدا گفت: به نظرم این بازی دو نیمه کاملا متفاوت داشت. خوب او کار بزرگی انجام داد و توانست با ایجاد تغییرات خوبی در خط هافبک و خط حمله، روند بازی را تغییر دهد.

وی افزود: البته متوجه هدف کادرفنی برای فیکس کردن روزبه چسمی در این بازی نشدم در حالی که باید در خانه پیروز می شدیم. به هر حال استقلالی ها نباید مقابل تیمی مثل شارکودرو منفعل باشند و در دقیقه 90 گل بزنند. درست است که استقلال در این فصل با آقای مجیدی همه رکوردها را شکست، اما فوتبال اصلا به نفع تماشاگران نبود.

بیشتر بخوانید  پوتین و مرکل از اتمام خط لوله تلفن همراه Stream-2 ابراز خرسندی کردند

بازی های زیبا در ایران پاداشی ندارند

وی درباره اینکه استقلال فوتبال فوتبال خوبی ارائه نمی دهد، توضیح داد: واقعیت این است که در فوتبال ایران چیزی به نام بازی زیبا نداریم. شاید در لیگ ما فقط یک تیم باشد که با تیمی تا حدودی قابل قبول و با کیفیت بازی کند سپاهان است. با این حال می بینید که آقای نویدکیا برای نرسیدن به نتیجه مطلوب با انتقادات زیادی مواجه شده است. باید این واقعیت را بپذیریم که بازی های خوب در ایران پاداشی ندارند. اگر استقلال آقای مجیدی بهترین فوتبال را بازی کند، اما در نهایت برنده نشود، مطمئن باشید فرهاد محکوم به رفتن است.

استقلال با صلح و برکت به دست می آید

وی افزود: از آنجایی که استقلال سال هاست غایب جام هاست، فکر می کنم استراتژی آقای مجیدی برای نتیجه گرایی کاملا درست است. نکته دیگری که باید پذیرفت این است که فقر عامل اصلی استقلال است. به خصوص در خط هافبک استقلال یکی از ضعیف ترین تیم های لیگ است. جای خالی هافبک خلاقی مثل مجتبی جباری یا علی کریمی در این تیم به شدت احساس می شود. به همین دلیل است که استقلال در این فصل گل سختی می دهد و بدون برنامه مشخص در فاز حمله عملا با سلام ضربه می زند. امیدوارم فصل آینده با خرید درست این مشکل حل شود.

برنده استقلال مقابل فولاد

قاسمی در رابطه با بازی قبل از استقلال برابر فولاد وی همچنین تصریح کرد: بعد از بازی با ذوب آهن که با گل جامگا همراه بود، قهرمانی استقلال را با اختلاف 10 امتیازی پیش بینی کردم که همچنان روی حرفم هستم. خوشبختانه بعد از برد مهم اخیر، استرس استقلال تا حد زیادی از بین رفته است. از این نظر معتقدم استقلال راحت تر به مصاف فولاد می رود. این حاشیه امنیتی می تواند کمک زیادی به استقلال اهواز کند و به نوعی برگ برنده آبی ها باشد. البته بازی با فولاد چالش سختی برای استقلال خواهد بود و در این شکی نیست.

بیشتر بخوانید  چه خودروهایی تعویض پلاک نمی شوند

پای کوزه گر مجیدی در بازی با شهردر

پیشکسوت استقلال در خصوص عملکرد جوانان استقلال به ویژه حسین زاده او در این فصل گفت: معتقدم یک بازیکن جوان باید در نهایت جای یک بازیکن باتجربه را در تیم بگیرد اما اصول و قوانینی وجود دارد. به عنوان مثال، تمجید بیش از حد از یک نوجوان 16 ساله، می تواند تأثیر مخربی بر یک بازیکن داشته باشد. چون ممکن است یک بازیکن خام و کم تجربه ظرفیت این تعاریف را نداشته باشد و زندگی فوتبالی اش به سرعت تمام شود. مثلا آقای قلعه نویی خیلی خوب از بازیکنان جوان استفاده می کرد. اگر بازیکنی بد بازی کند، بازیکن اشتباهی را با نگرش درست به خودش می آورد.

وی افزود: در مورد آقایان حسین زاده، خاقانی و دیگر جوانان باید بگویم که بسیار مستعد و آینده دار هستند. حسین زاده در بازی با سپاهان چندان خوب نبود و آقای مجیدی با تصمیمی عمدی با نیمکت نشینی امیرحسین، او را در بازی با شهر خودرو به عنوان بازیکن جانشین بازی کرد.بازگشت به سود استقلال. این تصمیم مرگ مجیدی سفالگر بود.

رضایی می تواند سال ها دروازه استقلال را محکم کند

وی در خصوص عملکرد تیم دروازه بان استقلال در این فصل گفت: روزی که برای اولین بار بازی کردم. علیرضا رضایی دیدم مطمئن شدم این جوان اگر تحمل کند می تواند سالیان سال دروازه استقلال را محکم کند. حضور چنین جوان شایسته ای باعث برانگیختن اجرای آقای. حسینی پایدارتر و ایمن تر باشید. این امر اهمیت استفاده از جایگزین مناسب را در اصل نشان می دهد. به نظر من حسینی با این عملکرد می تواند دروازه بان اول تیم ملی باشد.

بیشتر بخوانید  افزایش ظرفیت واحدهای تولیدی تهران با اصلاح قانون منع استقرار شعاع 120 کیلومتر- اخبار تهران - اخبار اجتماعی تسنیم

قاسمی افزود: تیم دروازه بان استقلال در این فصل عملکرد بسیار خوبی داشته است. آقای حسینی در چند بازی از جمله بازی با پژکان ناجی استقلال شد تا این تیم از پیست عقب نماند. یادم هست در جریان بازی در زمان مرحوم پورحیدری آقای طباطبایی در حالی که تیم تحت فشار بود مصدوم شد. من گرم نکردم و برای او وارد بازی شدم، روی ضربه سر که آقای مومنی زد، توپ را از گوشه دروازه بیرون کشیدم و در نهایت آقای پورحیدری گفت این 3 امتیاز را مدیون مسعود هستیم. قاسمی. در برخی مسابقات تیم به دروازه بان بدهکار است و آقای حسینی در این راه کمک زیادی به استقلال کرد.

بهترین بازیکن این فصل استقلال است

مسعود قاسمی در پایان درباره بهترین بازیکن و کارآمدترین خرید استقلال در این فصل گفت: انتخاب بهترین بازیکن استقلال در فصلی که این تیم هفته های زیادی را در بالای جدول سپری کرد واقعا سخت است. اما اگر بخواهم نام بازیکنی را بگویم که شایسته این عنوان است، انتخاب من آقای حسینی است. و بهترین خرید آبی رافائل سیلوا جای ایزدانی را خوب پر کرد؟ البته من از خرید آقای زستد گله دارم و معتقدم خرید هوشمندانه ای نبوده است. این حرکت طوری عمل کرد که انگار انگیزه زیادی برای بازی وجود ندارد.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *