استقبال و جذب سرمایه گذار از اولویت های استان است



ایسنا / کهگیلویه و بویراحمد فرماندار شهرستان دنا استقبال و جذب سرمایه گذار را از اولویت های فرمانداری دنا دانست و گفت: شهر دنا به دلیل فرصت ها و فرصت های سرمایه گذاری توانایی جذب سرمایه گذار در زمینه های مختلف را دارد.

عبدالحمید پناهی با ستایش از اقدامات و سطح فعالیت ستاد اجرایی فرمانداری امام کهگیلویه و بویراحمد پس از زلزله در سی سخت ، افزود: نقش ستاد اجرایی فرمانداری امام کهگیلویه و بویراحمد در زلزله سی سخت در خط کمک آنها مانند هلال احمر بودند و آنها تا پایان کار امداد در کنار مردم بودند.
وی عملکرد صندوق کارآفرینی امید در جذب وام از ستاد اجرایی فرمان امام امام (ره) دنا را مثبت ارزیابی کرد و گفت: صندوق کارآفرینی امید در دنا موفق شد با یک نفر بودجه ستاد اجرایی فرمان امام را جذب و رتبه اول را در این صندوق کسب کند. حومه و شهر.
فرماندار شهرستان دنا گفت: ظرفیت شهرستان دنا در زمینه های کشاورزی ، گردشگری ، گیاهان دارویی و تشکل های مردمی در قالب تعاونی ها بالا است ، چراکه شهرستان سی سخت به عنوان پایلوت استان دارای دو تعاونی با بیشترین مشارکت مردمی
پناهی به تنش آبی بیش از 40 روستای منطقه دنا اشاره کرد و ادامه داد: در شهرستان دنا با وجود منابع آب کافی شاهد بروز مشکلاتی در تعدادی از روستاها هستیم که فرمانداری در تلاش است این مشکل را برطرف کند.

۱۰۰۰ سهمیه، سهم امکانات استخدام کردن عقل به شهر روز

شایان نادری مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به فعالیت های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در سه حوزه توانمندسازی اقتصادی ، زیرساخت ها و بهداشت ، اظهار داشت: در زمینه اشتغال خرد و کلان با ورود من ، یک ستاد اجرایی در این بحث دارم محصولات و صنایع راکد ، در حالی که مشکل خود را حل می کردند ، در بازگشت آنها به چرخه تولید کمک زیادی کردند.
وی حل بخشی از مشکل بزرگترین شرکت تعاونی آب معدنی در شهرستان سی سخت توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) را از دیگر اقدامات این کارخانه دانست و گفت: با تزریق 27 میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت این تعاونی مردمی ، شاهد بازگشت به چرخه تولید. از آینده بهره برداری خواهد شد.
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت حضرت امام (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر حمایت از اشتغال خرد در شهر دنا گفت: برای امسال 1000 کمک هزینه تسهیلات ارزان قیمت برای متقاضیان واجد شرایط در نظر گرفته شده است. در نظر گرفته شده ، که 500 سهمیه. مبلغ دیگر در مرحله دوم پرداخت می شود.
نادری خاطرنشان کرد: این سهمیه برای افراد واجد شرایط در قسمت مرکزی و پاتاوه شهر دنا است.

بیشتر بخوانید  "بهاره رهنما" با سوژه جدید از راه رسید/ عکس

استخدام کردن جوانان جویای کار کردن از جانب اولویت سلام ماست

“زیوار روستا” معاون فرماندار دنا با اشاره به نگرانی جوانان و افراد جویای کار گفت: “با توجه به وضعیت اقتصادی و سطح بیکاری در کشور ، تمایل مردم به ویژه جوانان برای ایجاد مشاغل و خود اشتغال بیش از پیش قابل مشاهده است. “همانطور که همه ما می دانیم ، یکی از ارکان و الزامات شروع یک تجارت موفق تأمین مالی آن است.
وی تأکید کرد: در همین حال ، بسیاری از افرادی که می خواهند خودکفا شوند و مشاغل کوچک و مستقلی را راه اندازی کنند توانایی لازم برای تأمین مالی شخصاً سرمایه گذاری را ندارند ، بدیهی است که آنها می توانند با استفاده از روش های موجود ، تجارت خود را تأمین کنند وام و تسهیلات بانکی.
معاون فرماندار دنا امکان پرداخت تسهیلات خرد توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) را فرصتی برای افراد جویای کار در دنا دانست و افزود: صاحبان مشاغل کوچک و حتی بانوان با تجربه در زمینه های مختلف می توانند از این ظرفیت استفاده کنند. .
به گزارش ایسنا ، جلسه کارگروه اشتغال شهرستان در دنا به ریاست فرماندار دنا با حضور مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و معاونین و مجریان ، معاون فرماندار و جمعی برگزار شد. رهبران شهر
انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید