استفاده از پهپاد برای حفظ امنیت اربعین!


برای تامین امنیت زائران اربعین از هواپیماهای بدون سرنشین استفاده کنید

سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه گفت: در مراسم اربعین وحدت شیعه و سنی به وضوح دیده می شود و ما آن وحدت را در جلوه های مختلف می بینیم.

وی افزود: چه در چهل مراسم آنچه به چشم می خورد و بیش از همه جلب توجه می کند این است که مردم از هر رنگ و نژادی در راهپیمایی اربعین شرکت می کنند و به سمت امام حسین حرکت می کنند.

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به برگزاری مراسم اربعین هر ساله امنیت کامل گفت: هر سال اربعین در امنیت کامل برگزار می شود و امنیت اربعین در واقع توسط امام حسین (ع) برقرار می شود زیرا امام حسین (ع) میزبان است و میزبان از مهمانان خود مراقبت می کند.

سردار فدوی ادامه داد: ما به عنوان عاشقان امام حسین (ع) با وجود تمام امنیت، برای حفظ امنیت میهمانان اربعین گام برداشته ایم. زائران ما از اباعبدالله محافظت می کنیم.

وی با اشاره به توان نظامی انقلاب اسلامی گفت: هر روز توان امنیت جبهه امام حسین (ع) و انقلاب اسلامی بیش از گذشته می شود و این توان نسبت به گذشته متفاوت می شود. “

جانشین فرمانده کل سپاه تاکید کرد: برای حفظ ایمنی اربعین امسال قطعا از تجهیزات و پهپادهای جدید و هر آنچه که داریم استفاده خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید:

اربعین حسین در سال 1377 چه تاریخی است؟


بیشتر بخوانید  حضور گلشیفتک در دزدان دریایی کارائیب .. !!

دیدگاهتان را بنویسید