مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

استفاده از روش های علمی و آموزش پیشرفته همراه با مکانیزاسیون موثر است – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



طبق گزارش ها گزارشگر بیشتر، ارسلان زارع عصر روز یکشنبه در مراسم روز مزرعه برنج در روستا خورشید بخش عسل شهر تالس با اشاره به فعالیتهای تحقیق و توسعه انجام شده در زمینه برنج اظهار داشت: انجام کارهای تحقیقاتی مستمر برای معرفی انواع مناسب شرایط آب و هوایی ، تغییرات آب و هوایی ، مقاومت در برابر خشکسالی و تنش آبی و همچنین افزایش بهره وری ، کیفیت و کمیت تولید همان چیزی است که از مرکز تحقیقات برنج انتظار می رود.

استاندار گیلان امنیت غذایی و تولید محصولات استراتژیک کشاورزی برای کاهش وابستگی به واردات را از مهمترین م componentsلفه های استقلال اقتصادی کشور دانست و گفت: برنج یکی از مهمترین محصولات کشاورزی در سبد امنیت غذایی ایران و بسیاری از کشورها است. “

وی ادامه داد: با تغییر شرایط اقتصادی و مشکلات تأمین درآمد دولت و ارز برای واردات به دلیل تفاوت تولید و نیازهای کشور ، اهمیت تولید محصول بیش از پیش آشکار می شود.

اشاره به تأثیر استفاده از روشهای مکانیزه در کاشت ، نگهداری و برداشت برنج برای افزایش و بهبود کیفیت و عملکرد و وی برای این محصول استراتژیک اظهار داشت: طبق گزارشات ، تالش یکی از شهرهای برجسته در زمینه مکانیزاسیون کشاورزی در مراحل کاشت ، رشد و برداشت است.

وی افزود: با توجه به اینکه میانگین شاخص مکانیزاسیون کشاورزی در Tales بالاتر از متوسط ​​استان است ، امیدوارم با حمایت دولت حمایت خوبی از کشاورزان و کشاورزان داشته باشیم.

زارع افزود: علاوه بر مکانیزاسیون ، باید از روش های علمی و آموزش برای آموزش های اضافی استفاده شود. توجه ویژه باید به حفاظت از اراضی کشاورزی و باغی و تولید محصولات با کیفیت برای کشاورزان توجه شود.

بیشتر بخوانید  مصرف مخفیانه کوکائین توسط جانی دپ در دادگاه / ویدئو

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *