مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

استفاده از توکن های غیر قابل تعویض یا NFT چیست؟!

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


NFT ها یک نوع منحصر به فرد و غیرقابل جایگزین از ارزهای دیجیتال هستند که می توانند در زمینه های مختلف برای منحصر به فرد بودن مورد استفاده قرار گیرند. توکن NFT که مانند سایر ارزهای دیجیتال در پلتفرم بلاک چین فعال است. این روزها یکی از محبوب ترین و محبوب ترین مفاهیم در دنیای ارزهای دیجیتال است. NFT ها یک نوع منحصر به فرد و غیرقابل جایگزین از ارزهای دیجیتال هستند که می توانند در زمینه های مختلف برای منحصر به فرد بودن مورد استفاده قرار گیرند.

پسندیدن والک او همچنین خاطرنشان کرد که توکن‌های NFT را می‌توان در حوزه‌های مختلف استفاده کرد و این توکن‌ها به حوزه یا دنیای خاصی از ارزهای دیجیتال محدود نمی‌شوند.

1. تحویل آثار هنری به صورت دیجیتال

هنرمندانی که در حوزه هنر دیجیتال فعالیت می کنند می توانند از این توکن ها برای ثبت آثار خود استفاده کنند و دیگر نگران کپی رایت و سرقت آثار خود نباشند.

2. در صنعت بازی کسب درآمد کنید

گیمرهای حرفه ای می توانند منابع بازی خود را از طریق توکن های NFT به بازی های مختلف منتقل کرده و در مناطقی که خریدهای درون برنامه ای محدود است از آنها استفاده کنند.

3. حفظ دارایی های دیجیتال

مالکیت هر رسانه دیجیتال، مانند دامنه یا حساب رسانه های اجتماعی، ممکن است به طور دائم به نام یک شخص یا گروه از طریق یک توکن غیر قابل تعویض ثبت شود.

4. ثبت دارایی های فیزیکی در بستر بلاک چین

این توکن‌ها حتی می‌توانند هنگام معامله دارایی‌های غیر دیجیتالی، مانند خرید خانه یا ماشین، و ثبت مالکیت دارایی یا خودرو در پلتفرم بلاک چین مورد استفاده قرار گیرند.

بیشتر بخوانید  زیورآلات مردانه چیست و چه کاربردی دارند ؟

پسندیدن والک وی همچنین خاطرنشان کرد: رمز NFT می تواند در زمینه ثبت هویت شخصی یا ثبت مدارک تحصیلی و شخصی مورد استفاده قرار گیرد. این فناوری در زمینه جمع آوری وسایل کلکسیونی نیز بسیار مورد توجه کلکسیونرها است. البته این ها تنها بخشی از کاربردهای NFT هستند و مطمئنا در آینده این توکن های ارز دیجیتال وارد دامنه های بیشتری شده و محبوبیت بیشتری در سراسر جهان خواهند داشت.

پروژه های معروف NFT

از جمله پروژه های توکن های غیر قابل تعویض می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • CryptoKitties
  • دریای باز
  • سرویس نام اتریوم
  • هنر
  • دسنترالند

خرید و فروش NFT

بازار بی نظیر توکن در سال های اخیر بسیار داغ شده است. بسیاری از افراد می خواهند با خرید و فروش NFT به سود برسند. چندین سایت NFT برای خرید و فروش وجود دارد و OpenSea احتمالاً بزرگترین سایت برای خرید و فروش توکن های قابل تعویض است. از سوی دیگر، سیستم Minting Lazi که در پلتفرم OpenC تعبیه شده است، به کاربران اجازه می دهد تا NFT ها را بدون هیچ هزینه ای در اتریوم بسازند.

یکی از مهمترین مزایای این پلتفرم این است که طیف گسترده ای از توکن های NFT را به کاربران خود ارائه می دهد. ثبت نام در این سایت بسیار ساده است و کاربران برای ثبت نام در این بازار فقط باید کیف پول Metamask خود را لینک کنند. سایر سایت های معاملاتی توکن NFT عبارتند از:

امروزه بسیاری از افراد می خواهند با خرید و فروش ارز دیجیتال سود کسب کنند. حوزه فعالیت در حوزه ارزهای دیجیتال روز به روز در حال افزایش است و بیشتر افراد از فومو یا ترس از دست دادن رنج می برند. اما نباید فراموش کرد که کمبود این حوزه می تواند خسارات مالی جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد. اگر شما هم می‌خواهید وارد بزرگترین پدیده دنیای ارزهای دیجیتال شوید و اینها توکن‌های منحصربه‌فردی هستند، حتماً سعی کنید دانش اولیه مرتبط را به دست آورید.

منبع:

https: //vallek.ir/blog/ توکن- nft- چه /


بیشتر بخوانید  ادارات تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان تفرش استان مرکزی
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *