استخراج غیرمجاز ارزهای رمزپایه یکی دیگر از دلایل کسوف + فیلم


به گزارش خبرگزاری فارس از رشت ، محمد اسماعیل هونرمند ، مدیرعامل شرکت برق گیلان اعلام کرد که تاکنون بیش از 5 هزار دستگاه استخراج غیرقانونی کد ارز در گیلان شناسایی شده و در پی فعالیت های غیرقانونی 42 میلیارد تومان در صنعت برق خسارت دیده اند. مراکز

فعالیت غیرقانونی مراکز استخراج ارزهای رمزپایه در گیلان در حالی است که این استان اگرچه بیش از برق تولید می کند اما در روزهای اخیر و احتمالاً در آینده با تعطیلی دردناک روبرو خواهد شد.

مشترکان گیلانی برق در گفتگوهای خود با فارس بسیار نگران اوضاع هستند ، این نگرانی را دارند که علاوه بر اینکه می خواهند تولید و انتقال برق را افزایش دهند ، باید به طور فعال در کاهش مصرف مشارکت داشته باشند و همچنین هوشمندانه آن را کنترل کنند.

فعالیت غیرقانونی ارزهای رمزنگاری شده تأثیر بسزایی در سرعت خاموشی های اخیر دارد که به دلیل مصرف بیش از حد انرژی ، شبکه نیز آسیب دیده است.

با وجود همه فشارها ، شرکت توزیع برق با کمک مردم ، پلیس و دادگستری در حال پیشرفت حالت خوبه هنگام جمع آوری مراکز استخراج ، یک کد ارزی داشت.

همانطور که این هنرمند ، مدیر عامل شرکت برق اعتراف کرد ، بیشترین شناسایی مراکز بازیابی ارز رمزنگاری شده از طریق نظارت مستمر بر شبکه مصرف برق انجام می شود و این شرکت در آخرین فعالیت خود دارای چهار مرکز و 34 دستگاه ارز غیرمجاز است. در رشت ، آستارا ، رضوانشهر و نهال پیدا کرده است.

قطع منبع تغذیه و ارائه آن به مراجع قضایی از اقدامات متولیان برق علیه سارقان برق ارزان قیمت و مقرون به صرفه است.

بیشتر بخوانید  گسترش عدالت برای تحقق امنیت در جامعه ضروری است

امروزه افزایش مراکز استخراج ارزهای رمزپایه در گیلان ، همراه با خشکسالی و گرمازدگی زودرس و مکرر آن ، به چالشی بزرگ برای صنعت برق و مردم تبدیل شده است.

علاوه بر تقاضا برای مدیریت مصرف برق توسط مشترکان ، این شرکت برق برای معرفی مراکز ارز رمزنگاری شده غیرمجاز به مردم کمک کرده و مشوق هایی را برای افراد در نظر گرفته است تا به افرادی که مراکز رمز ارز غیر مجاز را معرفی می کنند حداکثر 20 میلیون تن پاداش دهند.

این شرکت برق سیستم 121 را برای معرفی مراکز کد ارز غیر مجاز معرفی کرده است تا افراد بتوانند به طور مخفیانه و بدون افشای نام خود در پایداری جریان برق نقش داشته باشند.

انتهای پیام / 3389


دیدگاهتان را بنویسید