مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

استخدام 300 نفر در هتل کسرالضیافه رکن مشهد

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از روابط عمومی بانک گردشگری، عباس شیریان افزود: با امضای قراردادی بین شرکت «گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران» سمگا» و آستان قدس رضوی، این شرکت از سال 1401 به مدت 7 سال از آستان قدس به عنوان مجری هتل کسرالضیافه مشهد انتخاب شد.

وی ادامه داد: به منظور جذب کادر متخصص در هتل 5 ستاره کسرالضیافه، آزمونی توسط گروه هتل های بین المللی رکن به عنوان مشاور عملیاتی با هماهنگی کاراد و با حضور 600 داوطلب دریافت کننده بلیت آزمون، جمعه گذشته برگزار شد. مشهد مقدس در این شهر برگزار شد.

شیریان تصریح کرد: از بین شرکت کنندگان آزمون پس از مصاحبه مستقیم و تخصصی، مطمئناً بین 290 تا 300 نفر در هتل جذب خواهند شد.

وی گفت: این برای اولین بار در کشور است که بخش خصوصی آزمون تخصصی صنعت هتلداری را بر اساس بالاترین استانداردهای روز برگزار می کند.

شیریان افزود: گروه بین الملل هتل های روکان به عنوان مشاور سمگا با هماهنگی کاراد دوره های آموزشی را به صورت تئوری و عملی قبل از شروع به کار نیروها برگزار می کند.

شیریان گفت: هتل 5 ستاره کسرالضیافه مشهد معروف به هتل کسرالضیافه رکن مشهد دارای 224 اتاق و بیش از 466 تخت در 5 طبقه است.

گروه بین المللی هتل های رکن زیر نظر گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایرانیان (SEMGA) زیرمجموعه گروه تامین مالی گردشگری فعالیت می کند.

بیشتر بخوانید  استایل شیک شبنم مقدمی درکنسرت علیرضا قربانی
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *