استایل عجیب فرشته حسینی



آنچه دیگران می خوانند:

فرشته حسینی او یک بازیگر ایرانی است. فرشته حسینی او اخیرا با نویدا محمدزاده ازدواج کرده است. فرشته حسینی بازیگر ایرانی افغان است. فرشته حسینی استایل و پوشش خاصی دارد. فرشته حسینی او با بازی در سریال قورباغه ها به اوج شهرت رسید.

فرشته حسینی

فرشته حسینی: من خودم را یک ایرانی می دانم

فرشته حسینی بازیگر ایرانی-افغانی فیلم «گروه دختران» درباره بازی در فیلم جنگ علیه ایران گفت: احساس من نسبت به ایران و افغانستان زیاد فرقی نمی کند، چون در ایران به دنیا آمده ام، رشد کرده ام. اینجا بالاست و من واقعاً این مکان را دوست دارم.”

به گزارش ایسنا، فیلم «گروه دختران» ساخته منیر گیدی کارگردان، جمعه شب 15 بهمن ماه در مرکز همایش های برج میلاد در سینمای رسانه به نمایش درآمد که خبر آن بود.

فرشته حسینی که در افغانستان در خانواده های ایرانی به دنیا آمده است در پاسخ به سوال خبرنگار افغانستانی درباره میهن پرستی و اینکه بازی در فیلمی درباره جنگ ایران چه حسی دارد؟ او می گوید: «احساس من نسبت به ایران و افغانستان فرقی نمی کند، به خصوص که در ایران به دنیا آمده ام. در کامنت ها (فضای مجازی) خواندم که گفتند برای بازی در فیلم جنگی ایرانی چه کار می کنی؟ من فکر می کنم همه می توانند درک کنند که وقتی در یک مکان بزرگ می شوید نمی توانید آن را از خودتان جدا کنید. من خودم را ایرانی می دانم، چون اینجا بزرگ شده ام، درس خوانده ام و همه دوستانم اینجا هستند.

بیشتر بخوانید  دیگه شربت ساده درست نکن | تزیین شربت با یخ های جذاب + ویدیو

فرشته حسینی

طلاق فرشتک حسینی

فرشته حسینی بازیگر ایرانی-افغانی است. فرشته حسینی چندی پیش شایعه جدایی از نوید محمدزاده در سفر به افغانستان و حمایت صمیمانه همسرش در این سفر را تکذیب کرد. نوید محمدزاده نیز در این اطلاعیه با تکذیب شایعات برای همسرش آرزوی موفقیت و سلامتی کرد.

عکس همسر سابق فرشتک حسینی

مدتی است که شایعه طلاق و جدایی فرشتک حسینی و نوید محمدزاده به گوش می رسد. حالا پس از همه حاشیه های رسانه های مختلف، چندی پیش عکسی از این جوان در اینستاگرام منتشر شد که به گفته منابع آگاه، عکسی از همسر سابق فرشتک حسینی است. البته سایت رستا نه تایید و نه تکذیب دارد.

فرشته حسینی

بیوگرافی فرشتک حسینی

فرشته حسینی متولد 7 اردیبهشت 1376 هنرپیشه اهل افغانستان است که در تهران از پدر و مادری مهاجر و افغان متولد شده است. او در خانواده ای پرجمعیت به دنیا آمد و شش خواهر و یک برادر دارد. وی از فارغ التحصیلان اصغر محبی، مهتاب نصیرپور، محمد رحمانیان بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون ایران است.

فرشته حسینی از 9 سالگی فعالیت هنری خود را آغاز کرد و با توجه به حساسیت خانواده، فعالیت خود را با تئاتر آغاز کرد. او علاوه بر تئاتر، در فیلم‌ها و فیلم‌های مستند نیز بازی کرد. او همچنین برای بازی در فیلم رفتن به کارگردانی نوید محمودی در جشنواره بین المللی فیلم مراکش برنده بهترین بازیگر زن شد.

نوشته های هنری فرشتک حسینی

سونامی فیلمی با مضمون ورزشی درباره یک تکواندوکار جوان است که در زندگی خود با مشکلاتی مواجه است. بازیگران دیگری چون بهرام رادان، مهرداد صدیقیان، علیرضا شجاع نوری، رعنا آزادی ور، محمدرضا غفاری، علیرضا استادی، امیرمهدی ژوله، ستاره پسیانی و سو نیز در این فیلم به ایفای نقش پرداختند. این فیلم اولین بار در سال ۱۳۹۷ در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد.

بیشتر بخوانید  صدور حکم دادگاه برای رهاسازی 3000 کانتینر کالای متروکه در بندر شهید باهنر بندرعباس - اخبار هرمزگان - اخبار استانهای تسنیم

شکست همزمان بیست استخوان نام رون اینترنشنال، مادر بزرگ فیلم نوشته جمشید محمودی، نماینده سینمای افغانستان در نود و یکمین دوره جوایز اسکار بود. این فیلم درباره یک خانواده افغان با نقش اول محسن تنابنده است که فاروک قصد دارد مادر و برادرش را به افغانستان قاچاق کند، اما در آخرین لحظه متوجه می شود که مادرش بیماری کلیوی دارد و باید بین زندگی خود و زندگی مادرش یکی را انتخاب کند.

جوایز این فیلم شامل جایزه بهترین فیلم جشنواره بین المللی فیلم استکهلم سوئد، دیپلم افتخار بهترین فیلم آسیایی از سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر، دیپلم افتخار بهترین فیلم در بخش بین ادیان سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر، جایزه بهترین فیلم از جشنواره بین المللی فیلم جشنواره فیلم بوسان کره جنوبی، جایزه ویژه هیئت داوران جشنواره بین المللی فیلم وزول فرانسه، جایزه بهترین فیلم جشنواره بین المللی فیلم دیوراما هند و … ذکر شد.

فیلم یلدا داستان زندگی زنی است که به جرم قتل مردی در زندان به سر می برد. او برای جلب رضایت دختر مقتول به یک برنامه تلویزیونی دعوت شده و در مراحل ساخت فیلم دچار مشکل شده است. در این فیلم بازیگرانی چون صدف عسکری، بهناز جعفری، فرشته صدر ارفعی، بابک کریمی، آرمان درویش، فقیه سلطانی، بهرام افشاری و ایگرالی به ایفای نقش پرداختند. این فیلم برنده جایزه بزرگ هیئت داوران جشنواره فیلم ساندنس شد.


بیشتر بخوانید  فال روز دوشنبه ، 25 آگوست 1400

دیدگاهتان را بنویسید