مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

استایل خیره کننده لیندا کیانی

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

لیندا کیانی او بازیگر مشهور ایرانی است که در سریال های زیادی بازی کرده است. لیندا کیانی یک موقعیت سفید در سریال معروف وجود داشت. لیندا کیانی او به تازگی در سریال دلدادگان حضور داشته است. لیندا کیانی او اصالتاً آبادانی است. در اینجا جدیدترین عکس های خیره کننده است لیندا کیانی دیدن.

لیندا کیانی

نام اصلی: لیندا کیانی

زمینه فعالیت: بازیگر

ملیت: ایران

تولد: 1980

تحصیلات: کارشناسی ارشد فلسفه

بیوگرافی لیندا کیانی

لیندا کیانی متولد ۲۳ شهریور ۱۳۵۹ در آبادان بازیگر سینما و تلویزیون است. وی دارای مدرک لیسانس و فوق لیسانس فلسفه از دانشگاه مفید است.

خانواده و بازیگری

او در خانواده آبادانی با یک خواهر و چهار برادر دیگر بزرگ شد. پس از فارغ التحصیلی به دلیل علاقه به کلاس های بازیگری رفت و این دوره ها را زیر نظر شریفی و آزیتا حاجیان گذراند. سپس دوره فن بیان را نزد مرحوم استاد حمید سمندریان و خانم مهتاب کرامتی گذراند.

در سال 1386 در 27 سالگی با معرفی محمدرضا شریفی وارد سریال ساعت شنی به کارگردانی بهرام بهرامیان شد و مهتابی به حساب می آمد.

سینما و شهرت لیندا کیانی

با فیلم Mr. هفت رنگ در سال 1387 بازی در سینما را تجربه کرد در حالی که امسال با روز ندامت به کارگردانی سیروس مقدم چهره او بیشتر به چشم نیامد. این بازی در سریال رستگاران در سال 2009 و در سریال وضعیت سفید در سال 2011 بیشتر شناخته شد.

بیشتر بخوانید  فروش اقساطی کرمان موتور با تحویل ۴۵ روزه آغاز شد+ قیمت
داستان ایمان حضرت و لیندا کیا

لیندا کیانی

مدتی است که شایعه ازدواج لیندا کیانی با ایمان حضرتی (بازیگر) تنها به خاطر چند عکس از پشت صحنه این فیلم بوده که بعدا تکذیب شد.

لیندا کیانی در سال 1377 در حالی که 39 سال داشت ازدواج کرد، این خبر را در ویژه برنامه کودک و نوجوان برنامه عید فطر تایید کرد.

یکی از بهترین احساساتی که تا به حال در زندگی ام داشته ام، دنبال کردن و صحبت کردن با افراد بزرگ و متفاوت بوده است. یکی از بزرگانی که با او مصاحبه ای کوتاه اما تاثیرگذار داشتم، حسین پناهی بود، مرد بزرگی که خط او برای من فلسفه است. زندگی و سادگی ترانه های او یکی یکی قدرت تکان دادن مردم را دارد، دیدار من با او کوتاه بود اما تک تک کلمات او در ذهنم می ماند.

کودکی لیندا کیانی

در کودکی تنها دغدغه ذهنی من وجود خدا بود. من شبانه روز به دنبال وجود خدا بودم، هزار سوال بی جواب داشتم که هیچکس جوابی برای آنها نداشت. من خیلی خوشحالم، چون سایه مادرم بالای سرم است. ما همه با هم هستیم و هر شب که می خوابم خدا را شکر می کنم و از اینکه همه خانواده در کنار هم هستم احساس خوشبختی می کنم.

لیندا کیانی بنیانگذار سینمای ایران در ۲۳ شهریور ۱۳۵۹ در شهر آبادان به دنیا آمد. لیندا کیانی یک خواهر و 4 برادر دارد و تحصیلات خود را تا مقطع کارشناسی ارشد در رشته فلسفه ادامه داد.

فعالیت هنری خود را با شرکت در دوره های بازیگری در کلاس های آموزشی زیر نظر محمدرضا شریفی آغاز کرد. پس از این مدت با معرفی شریفی جا وارد مجموعه تلویزیونی ساعت شنی شد و با بازی در این مجموعه تلویزیونی با نقش «مهتاب» با بازی و توانایی هایش مورد توجه سینمادوستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید  دعوا و درگیری یکتا ناصر و منوچهر هادی ختم به خیر شد! | تصویر یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرا +ویدئو

لیندا کیانی در سریال های تلویزیونی زیادی مانند ساعت شنی، روز حسرت و ناسپاس ایفای نقش کرده است.

لیندا کیانی با همراهی هنرمندانی که برای جام جهانی فوتبال 2014 برزیل به برزیل سفر کرده بودند، در اولین بازی ایران در جام جهانی در ورزشگاه آرنا دا بایکسادا شهر کوریتیبا حضور یافت. حریف ایران در این دیدار نیجریه بود.

دلیل کم کاری لیندا کیانی در سینما زبان اوست

لیندا کیانی

سینماهایی که به من پیشنهاد می شود آنقدر معمولی هستند که ترجیح می دهم در یک سریال خوب بازی کنم تا یک فیلم معمولی. الان ترس زیادی از بازی در سینما دارم، آنقدر در مورد پیشنهادهای سینمایی ام فکر و تحقیق می کنم که هر بار به این نتیجه می رسم که نروم بهتر است. من احساس می کنم در سینما ضربه بسیار محکمی به کار انسان وارد می شود که هر چقدر هم که خوب باشی، به دلیل بی میلی دیگران می توان زیر سوال رفت. من تجربه افتادن زیر خنجر انتقادهای وحشتناک را برای یکی دو فیلمم داشتم که می دانم خیلی بد بودند. آنها در تیم بسیار حساس شده اند


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *