مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

استایل بی نظیر بازیگر روسی سریال خاتون سوژه عکاسان شده است!

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


ماریا شلنکووا بازیگر جوان روسی است که در سریال خاتون نقش هلن را بازی می کند. به کارگردانی خاتون و نویسندگی تینا پاکروان.


ماریا شلنکوا

به دلیل شهرت و اخبار کم ماریا شلنکووا، اطلاعاتی از خانواده و همسرش در دست نیست. با توجه به سن این بازیگر، انتظار می رود که وی مجرد باشد، اما وضعیت تأهل او مشخص نیست.


ماریا شلنکوا

ماریا شلنکووا تاکنون در سینما و تلویزیون ایران فعالیتی نداشته است و سریال خاتون اولین تجربه بازیگری او در ایران است. از فعالیت های بازیگری او در روسیه اطلاعی در دست نیست


ماریا شلنکوا

ماریا شلنکوا در سریال خاتون نقش هلنا را بازی می کند. هلنا که یک خارجی به حساب می آید یکی از نقش های فرعی این سریال است.

سریال خاتون جدیدترین ساخته تینا پاکروان کارگردان و نویسنده مطرح ایرانی است که این روزها (مرداد 1400) روی آنتن شبکه نماوا می رود. خاتون یک درام تاریخی را روایت می کند و داستان آن حول محور اشغال ایران در شهریور 1320 توسط نیروهای متفقین می باشد.

در این سریال بازیگران زیادی از جمله نگار جواهریان، مرجان متقی، بابک حمیدیان، شبنم مقدمی، رضا بهبودی، اشکان خطیبی، ستاره پسیانی، مهتاب ثروتی، علی فروتن، غزل شاکری، پژمان بازغی، دفت بفهو رزمین گیردی، مهدیه، فتحی و پیمان میرزایی به ایفای نقش پرداختند.

معرفی عوامل سریال خاتون

به گزارش دفتر ایران: خاتون یک سریال درام خانگی ایرانی محصول سال 1400 در ژانر عاشقانه تاریخی به کارگردانی تینا پاکروان و تهیه کنندگی علی اسدزاده است.

این سریال از دوشنبه 18 مرداد 1400 به صورت اختصاصی از نماوا پخش می شود. آهنگساز این سریال کجهان کلهر است.

بیشتر بخوانید  ساموئل یروینیان(Samuel Yerounian) آهنگ‌ساز و نوازنده ویلون


ماریا شلنکوا

نگارجواهریان، اشکان خطیبی، میر سعید موسویان، شبنم مقدمی، بابک حمیدیان، رضا بهبودی، ستاره پسیانی، شاهرخ فروتنیان، بهناز جعفری، مهتاب ثروتی، مهدی قربانی، بهنام مقدمی، داهیو اول. ، پیمان میرزایی، سمانه منیری، مهرداد فتحی، مجید گیاهچی، مرجان متقی، فرزاد نا کاخ، بنیامین نوروزی، ارنیکا معابی، مهران غفوریان، پیام دهکردی، فرخ نعمتی، ماریا شلکنوا، کامیار حقی‌ذهابحات، کامیار حقی‌ها، مه‌داحات زهرافی،


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *