استان قزوین در شرف ورود به قله پنجم تاج است – آژانس مهر | اخبار ایران و جهان



طبق گزارش ها گزارشگر بیشتر پیمان نامدار شنبه شب در جلسه ستاد استان ویروس کرونا وی در استان قزوین که در سالن شهید امامی استان قزوین اتفاق افتاد ، اظهار داشت: قطعی برق به یک بحران جدی برای بیمارستان ها تبدیل شده و باعث خسارت می شود.

وی گفت: با توجه به نیاز به اکسیژن سازهای ولتاژ بالا ، یک مولد برق 1000 کیلوواتی با وام 60 میلیارد ریال در بیمارستان بوعلی تأمین شده است تا در هنگام قطع برق مشکلی نداشته باشیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین ، با بیان اینکه هنوز پیک چهارم را ترک نکرده است ، در شرف پیوستن به پیک پنجم است ویروس کرونا ما در استان قزوین هستیم ، وی افزود: در شهر قزوین شهرها مینودر، پوناک ، کوثر و اقبالیه بیشترین میزان عفونت ویروس کرونا داشته باش

وی ادامه داد: در شهر شهرهای تاکستان آسفورین، ضیاabad آباد، شهرهای تاکان و هورامدشت و در شهر البرز ، شهرهای محمدیه و الوند ، بالاترین فراوانی ویروس کرونا داشته باش

نامدار اضافه کرد: در شهر بوینزاهرا ، شهر بوینزاهرا ، دشتابی، رامند و روسری ، در شهر ابیک ، شهرها خبر خوب و ابیک مرکزی ، در شهر قسمت بالایی همچنین مرکزی قسمت بالایی بالاترین فرکانس را دارند.

وی تصریح کرد: در استان قزوین ، آبیک و قسمت بالایی به رنگ زرد و سایر شهرهای حومه به رنگ نارنجی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین افزود: 113 هزار و 728 دوز واکسن در مرحله اول تزریق و 13 هزار و 70 دوز واکسن برای مرحله دوم آماده تزریق به افراد واجد شرایط بود.

بیشتر بخوانید  ترافیک سنگین به دلیل یخ زدگی سیب زمینی های رها شده در بزرگراه / فیلم

وی گفت: شیوع بیماران مبتلا به ویروس کرونا وی در استان و کشور دوباره در حال افزایش است ، وی ادامه داد: امیدواریم با شدت و سرعت تزریق واکسن بتوانیم شیوع آن را افزایش دهیم. ویروس کرونا پیشگیری در حومه شهر.

نامدار ادامه داد: تعداد بیماران سرپایی و بستری در استان قزوین نیز در 24 ساعت گذشته 310 نفر در استان از خدمات پزشکی افزایش یافته است ویروس کرونا استفاده شده.

وی افزود: هفته گذشته بیش از 15 نفر در استان بر اثر ویروس جان خود را از دست دادند ابین بیماران با سن کم و بدون بیماری زمینه ای نیز مشاهده می شوند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی از کاهش هفت درصدی رعایت بهداشت در استان قزوین خبر داد و تأکید کرد: برای تحت پوشش قرار دادن بیماران به کمک بیمارستان های خصوصی نیاز داریم.

در آخر یادآوری کنید: شکست ویروس کرونا بدون رعایت دستورالعمل های بهداشتی امکان پذیر نیست و افراد باید استفاده از ماسک را به عنوان یکی از راه های اصلی مبارزه با این بیماری در نظر بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید