استان بوچر از نظر پزشکی تاج کم ندارد


به گزارش فارس از بوشهر ، یحیی رضایی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استان بوشهر به جز آمپول تخصصی “اکتمرا” که در قالب سهمیه در کشور توزیع می شود. در تهیه دارو به بیماران مبتلا به ویروس هیچ مشکلی و کمبودی وجود ندارد ویروس کرونا مالک نیست

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: در این راستا بیمارستان های استان بوشهر نیز بر اساس ظرفیت خود دارو دریافت می کنند و مابقی نیازهای استان برای دسترسی بهتر به بیماران به بخش خصوصی تأمین می شود.

وی گفت: داروهای تخصصی برای بیماران مبتلا به بیماری کرونر قلب در داروخانه ها موجود است و بازار آزاد در این زمینه وجود ندارد.

رضایی یادآور شد: در حال حاضر به استثنای آمپول تخصصی “اکتمرا” در تأمین سایر داروها ، محدودیتی وجود ندارد و در صورت نیاز وارد استان بوشهر می شود.

وی در مورد قیمت برخی از داروهای تخصصی تاج افزود: قیمت داروی RemedSivar 700 هزار تن رایگان است و بسته به نوع بیمه بین 210 تا 50 هزار تن است.

معاون غذا و داروی دانشکده پزشکی دانشگاه بوشهر با رد کمبود دارو در استان ، گفت: اگرچه ممکن است برای لحظه ای با کمبود داروی خاص روبرو شویم ، اما سعی کرده ایم براساس سهمیه و نیازها عمل کنیم. این استان ، به ویژه داروهای تخصصی کرونر. “بنابراین در این زمینه هیچ کمبودی وجود ندارد.

انتهای پیام /


بیشتر بخوانید  افزایش سنگین قیمت شاهین، کوییک، دنا و تارا+ قیمت جدید محصولات ایران خودرو و سایپا

دیدگاهتان را بنویسید