استاندار گیلان: نظارت بر کیفیت کالاهای وارداتی و صادراتی از مرزهای گیلان تقویت می شود – گیلان نیوز – اخبار استانهای تسنیم


طبق گزارش ها آژانس تسنیم از جانب رشت، ارسلان زارع امشب در جلسه شورای استاندارد گیلان اظهار داشت: به دلیل مشکلات و مشکلات آسانسور در سال گذشته ، معاینه فنی آسانسورها در ساختمانها و اماکن دولتی باید قبل از فصل زمستان و حداکثر مدت سه ماه انجام شود. اختصاص می دهیم.

استاندار گیلان از مسئولیت های جدی سازمان استاندارد به عنوان یک سازمان مرجع یاد کرد و گفت: مردم به برند استاندارد اطمینان دارند که انتشار نظرات این مجموعه از پشتیبانی علمی ، فنی و تخصصی خوبی برخوردار است و بنابراین کالاها را مهر می زند. “استانداردها قابل اطمینان ترند.

زارع با اشاره به لزوم استفاده از ظرفیت آزمایشگاه ها ، تجهیز و نوسازی استان و همچنین حمایت از تولیدکنندگان برای تسهیل و تسریع در روند صدور مجوز ، افزود: گیلان ظرفیت زیادی در تولید محصولات کشاورزی مرتبط دارد صنایع ، خدمات و جهانگردی. این استاندارد می تواند تأثیر زیادی در تولید استان داشته باشد.

وی به دستاوردهای دولت فعلی در زمینه زیتون و محصولات زیتون اشاره کرد و گفت: گیلان در تولید 20 محصول بالاترین رتبه را در کشور دارد و سازمان استاندارد اقدامات خوبی برای خدمات بهتر ، تولید بهتر و با وقارتر انجام داده است با ایجاد نمایندگی در شهرهای مهم استان ، از جمله منطقه آزاد انزلی ، یکی از اقدامات بود.

استاندار گیلان با اشاره به ظرفیت بنادر آستارا ، انزلی و دریای خزر در این استان گفت: استان گیلان یکی از استانهایی است که نقش مهمی در فعالیتهای واردات و صادرات داشته و سال گذشته 666 میلیون صادرات داشته ایم. USD – کالاهای نفتی از این بنادر.

بیشتر بخوانید  نباید با افرادی که بدحجاب هستند بی ادبانه صحبت کرد و آنها را هشدار داد

زارع گفت: با توجه به پیوستن ایران به اتحادیه اقتصادی اوراسیا و فعالیت های دفتر اتحادیه در استان گیلان و همچنین تجارت مهم با کشورهای خزر و روسیه و فعالیت های اتاق مشترک ایران و روسیه ، کلیه کمیته های اجرایی بدن برای بهبود کیفیت محصول مورد نیاز است. “صادر کنندگان باید تلاش خود را دو برابر کنند.

نماینده عالی دولت استان گیلان با تأکید بر اهمیت دقت و نظارت بر واردات و صادرات از مرزها گفت: “هیچ کالایی نباید بدون استاندارد صادر شود. از طرف دیگر برخی کالاها مصرف روزانه مردم است و مربوط به سلامتی مردم. “به طور مداوم در این زمینه نظارت و نظارت داشته باشید.

انتهای پیام / 612 / ع

دیدگاهتان را بنویسید